ایجاد کمیته گردشگری جامعه دانشگاهی در کمیسیون گردشگری اتاق ایران
شنبه 7 تیر 1399 بازدید: 1244

رئیس مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران با دکتر عبدالمالکی رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA) در این دیدار و گفتگو رحیم یعقوب زاده ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اینکه مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران متولی امر گردشگری در جامعه دانشگاهی کشور است، آمادگی خود را برای همکاری های دوجانبه در سطح ملی و بین المللی اعلام داشتند.

از جمله توافقات صورت گرفته میان طرفین، ایجاد کمیته گردشگری جامعه دانشگاهی در کمیسیون گردشگری با مدیریت آقای یعقوب زاده بود.

در این دیدار سعید بابایی مشاور عالی رییس مرکز فرهنگی- دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و  مشاور عالی رییس مرکز گردشگری اعلام داشتند؛ قطعا رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص حمایت از درآمد غیر نفتی علی الخصوص در حوزه صنعت گردشگری می تواند راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور باشد.

در این راستا حمایت مراجع محترم و آیات عظام از نگاه فقهی و دینی به منظور بهتر اجرایی شدن موضوع که دولت محترم را نیز موظف به اجرای حمایت ها خواهد کرد، می تواند موجب تضمین خاطر سرمایه گذاران در این عرصه گردد که  پارلمان بخش خصوصی کشور با محوریت کمیسیون گردشگری می تواند متولی این امر باشد. همچنین  در خصوص بیمه ویژه گردشگران دانشجو  نیز طرحی در حال آماده شدن است که جزییات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.d

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi