گفتگو با دکتر شهرود امیرانتخابی با موضوع «مدیریت گردشگری جزایر و سواحل خلیج فارس»
دوشنبه 3 شهریور 1399 بازدید: 473
به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، چهارمین گفتگو از دومین پانل با موضوع "گردشگری و میراث فرهنگی در منطقه خلیج فارس" برگزار شد.
 
در این گفتگو دکتر شهرود امیرانتخابی، پژوهشگر و مدرس دانشگاه و مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان دیدگاه‌های خود را دربارۀ «توانمندی‌های گردشگری جزایر و سواحل خلیج فارس» طی گفتگویی با دبیرخانه چهاردهمین همایش مطرح می‌کند. ایشان مسئولیت‌های اجرایی، مقالات و تحقیقات متعددی در حوزه گردشگری در کارنامه دارد.
 
در این گفتگو درباره ضرورت‌های پاسداشت نام تاریخی خلیج فارس، وضعیت کنونی مدیریت گردشگری سواحل و جزایر خلیج فارس، سیاست‌های اعمالی و مسائل مدیریت گردشگری در مناطق آزاد و تجاری و ... بحث می‌شود و فایل کامل گفتگو متعاقباً در سایت آپارات و اینستاگرام مرکز بارگذاری خواهد شد.
 
گفتنی است با توجه به شیوع کرونا ویروس(کووید19) و تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و براساس ابلاغ ستاد کرونا مبنی بر لغو کلیه همایش‌ها در کشور به دلیل رعایت ایمنی و سلامت شرکت‌کنندگان از ابتلا به این بیماری، دبیرخانه همایش ملی خلیج فارس، پانلهای تخصصی چهاردهمین همایش ملی خلیج فارس را در قالب مجموعه گفتگوهای مجازی برگزار می کند.
 

لینک گفتگو با دکتر امیرانتخابی در آپارات: https://www.aparat.com/v/M4xtF



 

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi