برگزاری چهارمین پانل تخصصی چهاردهمین همایش ملی علمی- فرهنگی خلیج فارس
شنبه 17 آبان 1399 بازدید: 626

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، باتوجه به شیوع کرونا ویروس(کووید19) و تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و براساس ابلاغ ستاد کرونا مبنی بر لغو کلیه همایش‌ها در کشور به دلیل رعایت ایمنی و سلامت شرکت‌کنندگان از ابتلا به این بیماری، دبیرخانه چهاردهمین همایش ملی علمی - فرهنگی خلیج فارس در ادامه نشست‌های خود، چهارمین پانل تخصصی با موضوع گردشگری دریایی در خلیج فارس را با همکاری جهاددانشگاهی واحد هرمزگان برگزار می کند.
در این پانل دکتر محمد محسنی، مدیر کارخانه صبافولاد خلیج فارس، مدیر اجرایی و مشاور کسب‌وکار در حوزه‌های بنادر، مناطق آزاد، فولاد، گردشگری و تجارت آزاد، کاپیتان محمد احمدي‌زاده، مدير بندر شهيد حقاني بندرعباس و مدرس دوره‌هاي دريايي سازمان بنادر و دريانوردی و مهندس محمد برتینا، رئیس هنرستان علوم و فنون دریایی شهدای نیروی دریایی ارتش، مدرس دوره‌های دریانوردی و راهنمای گردشگری دریایی درخصوص گردشگری دریایی در خلیج فارس گفتگو خواهند کرد.
یادآور می‌شود این گفتگو یکشنبه 18 آبان 1399 در جهاددانشگاهی واحد هرمزگان برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای مشاهده آنلاین به سامانه امجد به نشانی http://amjad.jde.ir/hr و جهت هماهنگی و دریافت رمز سامانه با شماره 09378345786 تماس حاصل نمایند. همچنین ویدیوی پانل‌های تخصصی در سایت مرکز IGTV اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/istta.ir و در کانال آپارات به نشانی https://www.aparat.com/istta نمایه خواهد شد.
لازم به ذكر است سخنراني ايراد‌شده در قالب گزارش راهبردي(Policy Paper) چاپ و منتشر خواهد شد.


مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi