برگزاری رویداد دورهمی جوانان کارآفرین در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در گلستان
یکشنبه 19 بهمن 1399 بازدید: 1904

به گزارش مرکز گردشگری علمی-فرهنگی  دانشجویان ایران (ISTTA) به نقل از ایسنا، رویداد دورهمی "خلاقیت، نوآوری و فناوری ویژه جوانان علاقه‌مند به کارآفرینی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی" به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جوانان استان گلستان روز گذشته به‌صورت مجازی و حضوری در سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

 
این رویداد دورهمی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور علاقه‌مندان، سمن‌ها، دانشجویان و هنرمندان و دکتر مهدی سقایی و دکتر جاوید ایمانیان و مهندس علی احمدی، از فعالان عرصه گردشگری برگزار شد.
 
در این رویداد دورهمی، در مورد مباحثی نظیر راه‌های کسب درآمد از ظرفیت‌های منطقه‌ای و اقلیمی استان در بخش  گردشگری و صنایع‌دستی  و بهره‌گیری ویژه و فرصت سازی از  ظرفیت‌های موجود بحث و تبادل‌نظر شد.
 
این رویداد در راستای اجرای طرح شتاب دهی کسب‌وکارهای فناورانه جوانان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاد دانشگاهی واحد گلستان با هدف توانمندسازی جوانان در جهت تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه برگزار شد.
 
 از امروز تا سه‌شنبه هفته جاری به ترتیب رویدادهای دورهمی خلاقیت، نوآوری و فناوری ویژه جوانان علاقه‌مند کارآفرینی در حوزه گیاهان دارویی، دیدار در کارگاه صنایع‌دستی و دیدار در کارگاه تولیدی فراوری گیاهان دارویی برگزار خواهد شد.
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi