سامانه رفاه دانشگاهیان با رویکرد گردشگری و صنایع دستی رونمایی شد
سه شنبه 21 بهمن 1399 بازدید: 398
به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA) به نقل از ایکنا؛ آیین رونمایی از سامانه رفاهی دانشگاهیان به همت مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران امروز ۲۰ بهمن‌ماه در سالن اجتماعات سازمان قرآنی دانشگاهیان برگزار شد.
 
رحیم یعقوب‌زاده، رئیس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران در این مراسم با اشاره به توسعه استفاده از فضای وب در دوره کرونا، اظهار کرد: این فضا فرصت را برای حضور بیشتر افراد در برنامه‌ها و بهره‌وری بیشتر فراهم کرده است.
 
وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و فضای حقیقی برای ارائه خدمات به جامعه دانشگاهی کشور اظهار کرد: در همین راستا، سامانه‌ای با عنوان «سامانه ارائه خدمات رفاهی به دانشگاهیان» با همکاری مرکز علمی و فرهنگی گردشگری دانشجویان و شرکت رفاهی دانشگاهیان راه‌اندازی شد.
 
یعقوب‌زاده بیان کرد: این سامانه یک فرصت برای زنجیره تأمین‌کنندگان کالا و خدمات در جهت معرفی تولیدات و خدمات ویژه دانشگاهیان است.
 
وی یادآور شد: این سامانه با هدف ارائه کالا و خدمات در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی و سایر نیاز‌های دانشگاهیان راه‌اندازی شده است.
 
محمد‌حسن احمدی‌پور، مدیر سامانه رفاهی دانشجویان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به لزوم ارائه خدمات به دانشگاهیان کشور متناسب با شأن آن‌ها گفت: شأن و جایگاه استاد و معلم بسیار مهم است، آن‌ها امروز در جایگاه واقعی خود نیستند.
 
وی تأکید کرد: جامعه دانشگاهی نیاز‌های خاص خود را دارند و نیازهایشان باید متناسب به جایگاه آنان تأمین شود.
 
احمدی‌پور ادامه داد: مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی با توجه به تعاملی که با ارگان‌های مختلف دارد، می‌تواند از این ظرفیت بزرگ برای ارائه خدمات به جامعه دانشگاهی استفاده کند.
 
وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه خدمات رفاهی دانشگاهیان کشور اظهار کرد: در کنار تولیدکنندگان، دانشگاه‌های کشور نیز رکن دیگر ارائه خدمات هستند که باید همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.
 
احمدی‌پور گفت: نیازسنجی جامعه دانشگاهی، نوع‌سنجی خدمات و کالا و برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف‌کننده و تولید‌کننده موجب کاهش شدید قیمت می‌شود که این می‌تواند به جامعه دانشگاهی ما بسیار کمک کند که سامانه رفاه دانشجویان می‌تواند این کار را انجام دهد.
 
احمدی‌پور یادآور شد: سامانه رفاه دانشگاهیان به نشانی reffah.org با جدیدترین نسخه روز برنامه‌نویسی شده است.
گالری تصاویر
1
2
3
4
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi