به همت مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران: برای پنجمین بار گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی گردشگری و حافظ میراث فرهنگی برگزار می شود
سه شنبه 12 اسفند 1399 بازدید: 340

 

گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی گردشگری و حافظ میراث فرهنگی با موضوع چالش های گردشگری در دوران کرونا برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، به دنبال برگزاری چهار دوره گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی گردشگری و حافظ میراث فرهنگی دانشگاه‌های کشور توسط مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران، پنجمین دوره گردهمایی با موضوع چالش‌های گردشگری در دوران کرونا روز سه شنبه مورخ 12 اسفند 1399 ساعت 15 تا 17 در مرکز علمی - کاربردی تهران ۴ برگزار خواهد شد.
با توجه به شرایط حاکم بر جامعه در پی شیوع ویروس کرونا، پیامدهای اقتصادی و تاثیر ان بر جامعه و علی الخصوص در حوزه گردشگری برگزاری این گردهمایی و استفاده از نظرات کانون های مرتبط می تواند کمکی درجهت برون رفت از این معضلات باشد که حضور جدی تر و اثر گذاری بیشتری را در این حوزه می طلبد.
بدین‌منظور این مرکز به‌منظور هم‌افزايي و اثربخشي بيشتر فعاليت‌ها،‌ درنظر دارد با برگزاری این گردهمایی، تشكل‌هاي دانشجويي حامي گردشگری و حافظ میراث فرهنگی را گرد هم آورد. 
سخنرانان این گردهمایی دکتر عبدالمجید شریف‌زاده مدیر پژوهشکده هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مهندس حسین بختیاری مدیرعامل مجمع ملی هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی، دکتر محمد پناهی رئیس کمیته گردشگری سلامت انجمن علمی بازاریابی ایران، دکتر ابتهال زندی عضو هیئت علمی گروه گردشگری و هتلداری دانشگاه آزاد اسلامی و رضا خوش‌سرور مدرس دانشگاه و فعال در حوزه گردشگری ورزشی هستند.
این گردهمایی باتوجه به فعاليت گروه‌هاي دانشگاهي با موضوع گردشگري و ميراث فرهنگي وتوانمندي‌هاي شايان ميراث فرهنگي و گردشگري در پهنه سرزمين بزرگ ايران و كاستي‌هاي موجود و نگراني‌هاي مشهود دانشگاهيان در حفاظت و معرفي اين ميراث و توسعه صنعت گردشگري در كشور و نياز به فرهنگ‌سازي در اين عرصه در ميان اقشار مختلف،‌در جهت انسجام‌بخشي و "يد واحد" كردن گروه‌هاي دانشجويي درگير برگزار می شود.
در این طرح گروه‌های دانشجويي مرتبط می‌توانند در تدوین دستورالعمل‌ها، سياست‌ها و آئین‌نامه‌هاي گردشگري در جهت تسهیل، تسریع و بهبود کارها مشاركت داشته باشند و  شاكله دانشجويي، داوطلبانه، غيرسهم‌خواهانه، صادقانه و دلسوزانه دانشجويي موجب نقد و باعث رشد، پویایی و حرکت می‌شود و جلوی سکون را می‌گیرد.
همچنین این مرکز درنظر دارد نظرات، ایده‌ها و پیشنهادات اعضای این گروه‌ها را ساماندهی نموده و با بهره‌مندی از توانمندی‌های دانشجویان برای انجام فعالیت‌های گردشگری در این عرصه گام های مهمی بردارد.
این مراسم به صورت زنده از اینستاگرام مرکز گردشگری به آدرس instagram.com/istta.ir و سامانه http://alzahra.acecr.ac.ir/fa/page/5762 پخش خواهد شد.
شرکت کنندگان می توانند جهت ثبت نام در گردهمایی و دریافت کد رهگیری با شماره تلفن 66491222 تماس حاصل نمایند.
لازم به ذکر است ارائه گواهینامه از برنامه های جانبی خواهد بود.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi