برگزاری نشست چشم‌انداز گردشگری در دولت آینده
دوشنبه 24 خرداد 1400 بازدید: 681

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، شصت و یکمین نشست از ششمین دوره سلسله نشست‌های چشم‌انداز صنعت گردشگری در ایران با موضوع چشم‌انداز گردشگری در دولت آینده سه‌شنبه مورخ 25 خردادماه با حضور اساتید و پژوهشگران حوزه گردشگری برگزار می‌شود.
در این نشست دکتر رحیم یعقوب زاده رئیس مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران، دکتر شهرود امیرانتخابی پژوهشگر و مدرس دانشگاه، دکتر محمدرضا اکبری پژوهشگر و مدرس دانشگاه، دکتر محمدحسن احمدپور عضو هیئت علمی دانشگاه و فعال در حوزه کارآفرینی و گردشگری، دکتر مهنا نیک‌بین عضو هیئت علمی گروه مدیریت جهانگردی و هتل‌داری دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب و دکتر مهدیه شهرابی پژوهشگر گردشگری و مدرس دانشگاه درخصوص گردشگری و چشم‌انداز آن در دولت آینده صحبت خواهند کرد.
این نشست ساعت 10 در ساختمان شماره 2 جهاددانشگاهی، سالن شهید صبوری برگزار خواهد شد و هم‌زمان به صورت زنده در سامانه پخش رویدادهای معاونت فرهنگی به آدرس roytab.ir پخش خواهد شد و متعاقبا ویدئوی آن در کانال آپارات و صفحه اینستاگرام مرکز گردشگری بارگذاری خواهد شد.

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi