عینی‌سازی آموخته های نظری دانشگاه مهم‏ترین ویژگی اردوهای طرح ملی ایران، مرز پرگهر جدید
دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 بازدید: 514

زینب یوسفی دبیر اجرایی طرح ملی ایران مرز پرگهر در گفتگو با روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران بیان کرد: دبیرخانه طرح در مرکز گردشگری علمی- فرهنگی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی مستقر است و واحدهای منتخب جهاددانشگاهی، اردوها را اجرا می‌کنند. این طرح از سال ۱۳۸۴ تا پایان سال تحصیلی ۱۳۹۹ در شانزده دوره یک‌ساله در سراسر کشور برگزار شده است و هفدهمین دوره آن درحال برگزاری است که طی ۲۹۳۲ اردو، ۱۰۴۹۵۳ نفر از دانشجویان و نخبگان دانشگاهی از مقاصد علمی و فرهنگی بازدید کرده‌اند.
دبیر اجرایی طرح ایران مرز پرگهر معرفی طرح‌های بزرگ صنعتی و فناورانه و فرصت‌های ممکن در جهت حل مسائل موجود در کشور را از اهداف اصلی آن برشمرد و اذعان داشت: در اردوهای طرح ملی ایران مرز پرگهر تلاش خواهد شد تا تمرکز حداکثری به مشکلات کشور معطوف شود و گامی هدفمند در راستای استقلال علمی و اقتصادی کشور برداریم وی همچنین یکی از مهم‏ترین ویژگی های اردوهای ایران مرز پرگهر را عینی‌سازی آموخته های نظری دانشگاه ها برشمرد.
یوسفی در خصوص برگزاری طرح در شرایط کرونا گفت: اجرای شانزدهمین دوره طرح بر تولید محتوا متمرکز شد؛ در این دوره از ۴۵ مقصد صنعتی و فناورانه و ۲۷ سایت تاریخی توسط واحدهای منتخب جهاددانشگاهی مستند تهیه و در فضای مجازی در معرض نگاه مخاطبان قرار گرفت.
او در پایان با اشاره به استقبال دانشجویان از این طرح گفت: هفدهمین دوره ایران مرزپرگهر با تاکید بر کارآفرینی، اشتغال زایی و معرفی کسب و کارهای نوآورانه و کوچک برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر روز یکشنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت سال جاری از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور و تقدیر از واحدهای برگزیده مجری، مراکز صنعتی و فناورانه که بیشترین همکاری را در هماهنگی و اجرای بازدیدهای شانزدهمین دوره داشته‌اند در سالن شهید دهشور دانشکده علوم دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۴۹۱۱۳۶ تماس حاصل نمایند.
 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi