سومین همایش «فرهنگ، هنر و رسانه» در اردبیل
دوشنبه 7 دی 1394 بازدید: 4983

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی (istta)، به نقل از سعید دست‌افشان، مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: این دوره از همایش با اضافه كردن كلمه «فرهنگ» به عنوان همایش و تبدیل آن به همایش «فرهنگ، هنر و رسانه» و افزودن عكاسی و گرافیك (لوگو و صفحه‌آرایی) به بخش های رقابتی این همایش به همت حوزه هنری استان اردبیل و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با همكاری خانه مطبوعات استان برگزار می شود.
دست‌افشان گفت: این دوره از همایش در راستای جریان سازی برای مكتب هنر انقلاب اسلامی و تبیین نقش حوزه هنری در تولید آثار هنری دینی و متعهد، شناسایی و تجلیل از رسانه های نقش آفرین در این حوزه، اعتلای فرهنگ عمومی با رویكرد به گسترش و آشنایی مردم با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بسط و گسترش نگاه خبرنگاران و فعالان رسانه ای به موضوع فرهنگ عمومی استان اردبیل برگزار می شود.
مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل افزود: عكاسی، خبر، یادداشت، گزارش، مقاله، گفت‌وگو و گرافیك بخش های رقابتی این همایش را تشكیل می دهند.
این مسئول اظهار داشت: دبیرخانه سومین همایش «فرهنگ، هنر و رسانه» در ساختمان اداری حوزه هنری استان اردبیل از پنجم دی ماه تا پایان بهمن ماه 1394 مستقر و آماده دریافت آثار تولید شده برای این همایش است.
مراسم اختتامیه این دوره از همایش «فرهنگ، هنر و رسانه» دهه نخست اسفندماه 1394 برگزار می‌شود.
گفتنی است، تجلیل از خبرنگاران فعال در جهت پوشش خبری برنامه های حوزه هنری استان و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از بخش های در نظر گرفته شده برای  مراسم اختتامیه این همایش محسوب می شود.


مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi