رییس مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران خبر داد: گسترش طرح ایران، مرز پرگهر در دانشگاه‌های آزاد و غیرانتفاعی
شنبه 22 آبان 1395 بازدید: 2449

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(istta) به نقل از ایسنا، رحیم یعقوب‌زاده با حضور در غرفه ایسنا در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با بیان این‌که برنامه‌های متعددی را در سطح دانشگاه‌ها و بیشتر در دانشگاه‌های دولتی انجام می‌دهیم، اظهار کرد: مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران طرح ملی به نام طرح ایران، مرز پرگهر دارد که امسال دوازدهمین دوره‌ای است که اجرا می‌شود.

رییس گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران افزود: در واقع سالانه 150 تا 200 اردو برای دانشجویان به صورت سالانه برگزار می‌شود که این مساله به دو دلیل یکی بازدید از میراث فرهنگی و افزایش اعتماد به نفس دانشجویان و دیگری بازدید از دستاوردها و پروژه‌های انقلاب اسلامی و آشناسازی با خدمات در حوزه صنعت و ساخت‌وساز و آشناسازی دانشجویان با شرکت‌ها و صنایع مختلف و اشتغالزایی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اختتامیه دوره قبلی طرح ایران مرز پرگهر نیمه آذرماه در دانشگاه تهران با حضور مجریان و صنایع و شرکت‌های موفق و مشارکت‌کنندگان دانشجویان فعال در این طرح برگزار و تقدیر به عمل می‌آید. علاوه بر دعوت از شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی از شخصیت‌های فرهنگی و صنعتی نیز دعوت به عمل بیاید.

یعقوب‌زاده تصریح کرد: بعد از برگزاری 11 دوره موفق که سال گذشته بنیاد ملی نخبگان، برگزاری اردوی نخبگان خود را به ما سپرد، در این دوره جدید می‌خواهیم فعالیت‌های خود را در دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی نیز  گسترش دهیم. علاوه بر این در پی شناساندن شرکت‌های خصوصی موفق به دانشجویان هستیم.
 

لینک اصلی خبر: http://isna.ir/news/95082114813


 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi