بازدید مستعدین برتر بنیاد ملی نخبگان و دانشجویان دانشگاه الزهرا از نیروگاه خورشیدی طالقان
شنبه 29 آبان 1395 بازدید: 2608

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، تعدادی از دانشجویان دانشگاه الزهرا و مستعدین برتر بنیاد ملی نخبگان در بازدیدی یک روزه به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) و مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران از مرکز جذب انرژی خورشیدی سازمان انرژی های نو ایران (سانا) در منطقه طالقان بازدید نمودند.
طی این بازدید مسئولین سایت های مختلف در خصوص فعالیت‌های تحقیقاتی و تولیدی انرژی‌های نو در کشور، اثرات زیست محیطی و نحوه امکان سنجی منابع مختلف انرژی‌های نو در کشور توضیحات کاملی ارائه فرمودند.
در این اردو آقای احمد کریمی کارشناس ارشد ژئومورفولوژی و عکاس طبیعت به عنوان مسئول علمی گروه را همراهی نمودند. پس از بازدید سایت و اقامه نماز جهت آشنایی دانشجویان با جاذبه های طبیعی منطقه طالقان عازم روستای کرکبود و آبشار کرکبود شدیم. دیدن جاذبه های ژئومورفولوژی آبشار که بر اثر فرسایش ذخیره آب حصارچال در طول هزاران سال، در سازند کنگلومرایی به وجود آمده است و همچنین در مورد شایع ترین پدیده منطقه طالقان که در سازندهای مارنی اتفاق می افتد، توضیح داده و مورد مشاهده میدانی قرار گرفت. از جمله بخش های فرهنگی این اردو، برگزاری آموزش عکاسی از طبیعت، کادربندی در فضاهای باز و شناخت عناصر ترکیبی عکس، از جمله نور و رنگ آموزش داده شد و فراخوان مسابقه عکاسی با موضوع پائیز بود.

 

 

 

گالری تصاویر
1
2
3
2
2
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi