برگزاری رویداد دانشگاهی کارآفرینی با رویکرد گردشگری در هفته جهانی کارآفرینی در جهاددانشگاهی صنعتی شریف
شنبه 29 آبان 1395 بازدید: 3731

یکی از بزرگترین رویدادهای دانشگاهی کارآفرینی با رویکرد گردشگری همزمان با هفته جهانی کارآفرینی (26 الی 28 آبان ماه) در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با مشارکت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA) مراسم افتتاحیه این رویداد با حضور بیش از 70 نفر از علاقمندان به حوزه کارآفرینی و گردشگری و نیز مسوولانی از جهاددانشگاهی، دانشگاه تهران،مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ستاد گردشگری شهرداری تهران و سایر فعالان بخش خصوصی در این حوزه برگزار گردید.
در این مراسم آقای دکتر هاشمی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، آقای دکتر زالی ریاست دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، آقای دکتر فیض بخش از اعضای هیئت علمی و موسس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف، آقای دکتر رنجبر از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و آقای عباس برزگر (کارآفرین برتر گردشگری کشور) به ایراد سخنرانی پرداختند.
در ادامه این رویداد شرکت کنندگان ایده های خود را در ارتباط با گردشگری مطرح و طی یک دقیقه به شرح ایده  خود  پرداخته اند در پایان از مجموع 38 ایده مطرح شده، 8 ایده به عنوان ایده های برتر از سوی شرکت کنندگان انتخاب شد. در روز اول این رویداد با تشکیل 8 تیم در 8 ایده مطرح شده به پایان رسید. در ادامه 27 و 28 آبان ماه  ایده دهندگان رویداد، طی کارگاه¬های بوم کسب و کار و اخذ راهنمایی¬های لازم از سوی منتورها و تسهیل گر ها به توسعه ایده خود پرداخته اند.
در مراسم اختتامیه آقای مهندس حسینعلی حاجیلو رئیس سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، آقای رحیم یعقوب زاده رئیس مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران و آقای دکتر موسوی از بنیاد دانشمند به ایراد سخنرانی پرداخته¬اند
این ماراتن در پایان روز جمعه با انتخاب تیم های برتر توسط داوران به کار خود پایان داد.


 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi