برگزاري نهمین جلسه شورای مرکزی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران
دوشنبه 27 دی 1395 بازدید: 2212

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران(Istta)، در این جلسه ابتدا دکتر سعید پورعلی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و نائب‌رئيس شورا ضمن اشاره به ضرورت تدوين و تصويب چشم‌انداز، اهداف و برنامه هاي ششم سازمان ها و مراكز تخصصي حوزه فرهنگي، خواستار طرح و بررسي "نتايج ارزيابي برنامه پنجم مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران" در جلسه بعدي شورا شدند.
همچنين ايشان ضمن ارائه پيشنهادات كلي در خصوص نحوة تركيب اعضاي جديد شوراي مركزي، به ضرورت تصويب برنامه‌هاي مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران در شوراي اين مركز براي اخذ اعتبارات فرهنگي تأكيد كرد.
سپس رحيم يعقوب زاده رئيس مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران و دبير شورا، با يادآوري مجدد موضوع "شورای هماهنگی فعالیت های گردشگری جهاددانشگاهی"، برنامه‌هاي شش‌ماهه دوم سال 1395را تشريح كرده و توضيحاتي را در خصوص ابعاد و عرصه همكاري اين مركز با سازمان ها و متوليان حوزه گردشگري ارائه داد.
دکترسیدسعید هاشمی و دكتر سيدعلي اكبر هاشمي راد از اعضاي ديگر اين شورا با اشاره به لزوم ایجاد وحدت رويه و هم افزايي و هماهنگي واحدهاي مرتبط با حوزه گردشگري در جهاد دانشگاهي در ابعاد پژوهشي، آموزشي و ترويجي،  پيشنهاداتي را جهت عمق‌بخشي و گسترش بيشتر طرح ملي ايران مرز پرگهر و انتشار كتب كاربردي و جذاب گردشگري مطرح كردند.
در ادامه مقرر گرديد تا براي برگزاري "همایش ملی بررسی مزیت های گردشگري سواحل مکران" از مشاركت و توان جهاد دانشگاهي واحد سيستان و بلوچستان بهره گرفته شود.
اعضاي حاضر نهايتاًً نظرات خود را درخصوص برنامه هاي نيم‌سال دوم(1395) مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران بيان كرده و اين برنامه‌‌ها پس از اعمال تغييرات جزئي به تصويب اعضاء رسيد.

لازم به ذكر است بررسي‌ و تصويب‌ برنامه‌ سالانه‌ مركز، تدوين‌ و تصويب‌ آيين‌نامه‌هاي‌ مورد نياز و نظارت‌ بر عملكرد اجرايي‌ و اداري‌ مركز از جمله وظايف پيش‌بيني شده شوراي مركزي مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران مي‌باشد.

     

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi