انتشار شماره نهم فصلنامه مطالعات فرهنگی - سیاسی خلیج فارس
شنبه 9 اردیبهشت 1396 بازدید: 1774

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ، این فصلنامه كه با مجوز معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر مي شود، در شماره نهم خود نيز مقالاتي در خصوص  مباحث مربوط به فرهنگ و سیاست در گستره خلیج فارس را به معرض ديد علاقه مندان قرار داده است.
بررسی تطبیقی دیپلماسی انرژی جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی از سال 2001 تا 2016 ، ژئوپلیتیک زیست محیطی خلیج فارس و اثرات آن بر امنیت ملی، تاریخچه روابط ایران و عربستان سعودی از زمان رضاشاه تاکنون(چرخه رقابت و تقابل)، چالش‌‌های همگرایی منطقه‌ای در خلیج فارس، نقش كاركرد دفاعي امنيتي مرزهاي خليج فارس از منظر جغرافياي سياسي، سطح‌بندی توسعه‌يافتگي بنادر تجاری خلیج فارس جهت اولویت‌بندی توسعه منطقه‌ای جنوب با استفاده از مدل تاکسونومی‌عددی، پهنه‌بندی اقلیم گردشگری جزیره قشم با استفاده از شاخص TCI ،عناوین هفت مقاله این شماره فصلنامه هستند.
این شماره از فصلنامه به صاحب امتیازی جهاد دانشگاهی، مدیرمسئولی رحيم يعقوب زاده و سردبیری دکتر سعید پورعلی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi