امضاي تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه مازندران و مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران
سه شنبه 3 مرداد 1396 بازدید: 2425


به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران(istta)  در نشستي كه با حضور دکتر حیدر جانعلی زاده چوب‌بستی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران و رحيم يعقوب‌زاده رئيس مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران برگزار شد در خصوص راهکارهای اجرایی‌سازي تفاهم‌نامه و اقدامات اجرايي بعدي بحث و گفتگو شد.
در اين نشست ضمن تشريح اهداف، رويكردهاي فرهنگي موجود، سیاست‌ها، توانمندی‌ها و برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران و مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران در خصوص اجراي برنامه‌هاي مشترك در قالب اردوهاي داخلي و خارجي، نشست تخصصي و همايش براي آشناسازي دانشجويان دانشگاه مازندران با جاذبه‌های طبیعی، زیارتی، فرهنگی و اجتماعی کشور به منظور ارتقای خودآگاهی ملی و حس دلبستگی به میهن بحث و تبادل شد.
اعضای حاضر در این نشست بر گسترش گردشگری علمی- فرهنگی با تاکید بر اردوهای علمی- تخصصي با رویکرد مهارت­ محور را ويژه دانشگاهيان مازندران مورد تاکید قرار دادند.
بر اساس تفاهم‌نامه منعقده و مذاکرات به عمل آمده طرفين، مقرر شد تا با استفاده از توان تخصصي، تسهیلات و امکانات گردشگری موجود، اردوهای علمی و تخصصی و برنامه‌هاي گزين ويژه دانشجويان دانشگاه مازندران برای آشنايي مخاطبان با پروژه های ملی و دستاوردهای فناورانه نظام مقدس جمهوری اسلامی و نيز مواريث طبیعی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی و اجرا شود.
در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه که در محل ساختمان شماره دو جهاد دانشگاهي برگزار شد، دکتر امامعلی شعبانی مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران، محمد محمودي مدیر حمایت و  پشتیبانی فرهنگی دانشگاه مازندران، صدرا عمويي معاون ارتباطات و مجتبی آهنگر مدير اجرايي مركز گردشگري  نیز حضور داشتند.


 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi