انعقاد تفاهم نامه بین مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران و شرکت به‌سیما
یکشنبه 15 مرداد 1396 بازدید: 730

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، تفاهم نامه ای مشترک بین مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران و شرکت به‌سیما با هدف ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای دانشجویان و همچنین حرکت از سوی گردشگری به سوی کارآفرینی و اشتغال منعقد شد.
همکاری در برگزاری اردوها و تورها، تولید محتوای دوره‌‎های آموزش آزاد گردشگری، همکاری در حوزه تولید و پخش برنامه‌های تلوزیونی مرتبط با مراکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان، همکاری در حوزه نشر و انتشارات الکترونیک و .... از جمله زمینه همکاری مشترک بین طرفین قرارداد می‌باشد.

  • شرکت ‏"‏به‌سیما" سامانه ایرانیان با نام تجاری "به‌سیما" باهدف تأمین بستری مطمئن و به‌روز و با استفاده از فناوری‌های نوین تلویزیون اینترنتی‏‏ شرایط در اختیار گذاشتن خدمات رسانه‌ای متنوعی را ‏برای عموم مردم کشور فراهم کرده‌است.  این شرکت خدمات تلویزیون اینترنتی خود را بر بستر وب، اندروید، iOS و همچنین ستاب‌باکس‌های تلویزیون عرضه می‌کند.


 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi