برگزاري جلسه تصویب اهداف و برنامه¬‌هاي سه‌ساله مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران
یکشنبه 30 مهر 1396 بازدید: 624

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران(Istta)، در این جلسه ابتدا دکتر سعید پورعلی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ضمن سپاسگزاری از حضور اعضاء و تشریح دستور جلسه با اشاره به تدوين چشم‌انداز، اهداف و برنامه¬‌هاي ششم سازمان¬ها و مراكز تخصصي حوزه فرهنگي و اهداف و برنامه‌های مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران خواستار اعلام نظر اعضاء در خصوص اهداف این مرکز شد.

سپس رحيم يعقوب¬زاده رئيس مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران گزارشی از برنامه‌های پیش رو مرکز ذیل اهداف سه‌ساله حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی و نیز طرح‌های جدیدی که در سال جاری در دست اقدام هستند را ارائه داد.

دکترسیدسعید هاشمی و دکتر منوچهر جهانیان از اعضاي ديگر اين کمیته، ضمن اشاره به لزوم توجه به موضوع گردشگری در سطح دانشگاههای کشور، پيشنهاداتي را جهت توسعه برنامه‌ سالانه‌ مركز در ابعاد پژوهشي، آموزشي و ترويجي و اهداف مورد انتظار مطرح كردند.

اعضاي حاضر نهايتاً نظرات خود را درخصوص چشم‌انداز، اهداف و برنامه¬‌هاي سه‌ساله مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران بيان كرده و اين برنامه‌‌ها پس از اعمال تغييرات جزئي به تصويب اعضاء رسيد.




 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi