رحیم یعقوب زاده در نشست گفتمان گردشگری در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت:
دوشنبه 21 اسفند 1396 بازدید: 1792


به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان اران(ISTTA)، رحیم یعقوب زاده رئیس مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران در نشست گفتمان گردشگری در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که روز یکشنبه مورخ 20/12/96 به میزبانی پارک علم و فناوری نرم صنایع فرهنگی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد به عنوان یکی از سخنرانان اظهار داشت: امروزه اهمیت صنعت گردشگری بر کسی پوشیده نیست اما هنوز تا مرحله اقدام‌های عملی و پرشتاب برای توسعه گردشگری در کشورمان دچار مشکل هستیم و در حد خیلی زیادی برای رسیدن به تعداد گردشگران ورودی تا افق 1404 عقب هستیم.

وی افزود: امروزه همه از توسعه صنعت گردشگری در کشورمان حرف می‌زنند اما ما نیاز به اقدامات جدی در این زمینه داریم و طرح‌هایی از جمله ایران؛ مرز پرگهر که توسط مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران از سال 1384 انجام می‌شود گامی جدی با هدف آشنایی سایر دانشگاهیان با میراث فرهنگی و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

گفتنی است در این نشست سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو رییس پارک علم و فناوری صنایع فرهنگی نرم، دکتر منوچهر جهانیان رییس دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ به سخنرانی پرداختند.

این نشست با حضور نمایندگان و مسوولان برخی نهادها همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان میراث فرهنگی و جمعی از دانشجویان دوره دکتری گردشگری برگزار شد.
 

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi