در دوازدهمین همایش ملی علمی-فرهنگی خلیج فارس: عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر: خلیج فارس یکی از راه های حمایت از کالای ایرانی است
شنبه 15 اردیبهشت 1397 بازدید: 116


به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA) به نقل از ایسنا، عبدالکریم گراوند ـ استاندار بوشهر ـ در سخنانی در دوازدهمین همایش ملی علمی-فرهنگی خلیج فارس با بیان این‌که خلیج فارس به نماد همبستگی، اتحاد و غرور ملی ایران تبدیل شده است، اظهار کرد: غربی‌ها به خاطر تفرقه افکنی از نام جعلی استفاده می‌کنند و آرای غلط می‌دهند.

او با بیان این‌که موقعیت استراتژیک خلیج فارس یکی از حیاتی‌ترین مناطق جهان است، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ معادلات دنیا را تغییر داد  و آن رسیدن به استقلال بود.

وی با تاکید بر این‌که امروزه در خلیج فارس بیش از هر زمان دیگری نیازمند همکاری دسته جمعی همه دولت‌های منطقه هستیم، افزود: استان بوشهر بیش از همه استان‌ها در موقعیت ژئوپولتیک با درصد تاتیرگذاری است، در این شرایط و با توجه به موقعیت سیراف وتاریخ آن باید گفت که بوشهر گنجینه خلیج فارس است.

استاندار بوشهر یکی از راه‌های تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی را رونق گردشگری دانست.

او همچنین از مونسان معاون ـ رییس جمهور ـ خواست تا طرح گردشگری زمستانه را در مجلس و هیات دولت بیشتر پیگیری کند و تاکید کرد: این اتفاق می‌تواند به اقتصاد جنوب کشور در زمستان آن هم با توجه به سواحل منحصربفرد کمک کند.

گراوند از مسؤولان جهاد دانشگاهی خواست تا دبیرخانه دایمی همایش های خلیج فارس که توسط وزارت ارشاد و مرکز گردشگری جهاددانشگاهی تشکیل شده را به بوشهر منتقل کنند.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi