انتشار شماره پنجم فصلنامه میراث و گردشگری
سه شنبه 8 خرداد 1397 بازدید: 1438

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان(ISTTA)، این فصلنامه كه با مجوز معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر مي شود، مباحث نظری و كاربردي و نيز پژوهش هاي اصیل در حوزه مباحث مربوط به ابعاد و آثار مختلف گردشگري و ميراث فرهنگي را به چاپ می‌رساند.
همچنین این فصلنامه در شماره پنجم خود نيز مقالاتي در خصوص مباحث مربوط به گردشگری را به معرض ديد علاقه مندان قرار داده است.
بررسی زنجیرة تأمین گردشگری پزشکی با تأکید بر جراحی زیبایی در ایران، ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتریان مراکز تفریحی و گردشگری شهر تهران (مجتمع‌های گردشگری ارم سبز و توچال، باستان‌شناسی کاربردی و نقش آن در جذب گردشگر فرهنگی، تعیین و بررسی عوامل موثر بر گردشگری سلامت ایران با استفاده از ماتریس اهمیت – عملکرد، واکاوی اثرات بافت¬های تاریخی بر توسعه گردشگری فرهنگی شهرستان گمیشان، بررسی تأثیر حضور گردشگران بر محیط زیست شهرستان نور؛ از دید جامعه میزبان، تأثیر فرهنگ بر رشد اقتصادی و گردشگری، مرور نظامند پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گردشگری در ایران،  مدل وجهه شهر میزبان رویدادهای ورزشی(مطالعه‌موردی: استان کرمانشاه) عناوین نه مقاله این شماره فصلنامه هستند.
این شماره از فصلنامه به صاحب امتیازی جهاد دانشگاهی، مدیرمسئولی رحيم يعقوب زاده و سردبیری دکتر سید سعید هاشمی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi