منوی غذای قطار فدک با کیفیت ترین سرو غذا در قطارها
سه شنبه 27 اسفند 1398 بازدید: 2764

منوی غذای قطار فدک با کیفیت ترین سرو غذا در قطارها

سفر با قطار، به دلیل امنیت و سهولت در جا به جایی همواره مورد توجه بسیاری از مسافران بوده است. علاوه بر عواملی مانند راحتی، آرامش، امنیت و سایر نکاتی که در انتخاب این وسیله برای سفر مورد توجه قرار می گیرند؛ منوی غذای قطار فدک نیز مقوله‌ای مهم و قابل توجه است.
بسیاری از مردم به دلیل نگرانی از تمام شدن غذا در قطار و یا عدم کیفیت آن، برای تغذیه در سفر دچار مشکل می‌شوند. در چنین شرایطی و به دلیل آن که قطار در مسیر توقفی ندارد، افراد مجبور می‌شوند با خودشان یک وعده غذای سرد همراه کنند یا چندین مدل میان وعده مانند انواع نان‌های خشک و بیسکوئیت بردارند تا مجبور نباشند
در حین سفر تا رسیدن به مقصد گرسنه بمانند یا مجبور به خوردن غذای بی کیفیتی شوند که آن را دوست ندارند یا بشنود که “متأسفانه غذا تمام شده است”. یا  با این حال با یک انتخاب درست، این مشکل نیز حل خواهد شد.
آنچه خواهید خواند عبارت است از:
قیمت غذا در قطار فدک
منوی غذای قطار فدک
سرو غذا در قطار
 
قیمت غذا در قطار فدک
همان طور که گفته شد، غذا و کیفیت آن در سفر بسیار مهم است. علاوه بر کیفیت، قیمت غذا نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. قیمت غذا در قطار فدک، به صرفه تر از هواپیماست اما باید به کیفیت آن نیز توجه داشته باشید.
اگر بتوانید پیش از سفر، یعنی هنگام رزرو بلیط قطار، فرآیند رزرو غذا در قطار را نیز طی کنید؛ با خیال آسوده تر و بدون نگرانی از قیمت غذا در رستوران قطار، سفر خود را آغاز خواهید کرد.
خرید غذا در قطار نیز مشکلات خود را دارد، یکی از مهم ترین آن تمام شدن غذا است. فکر کنید در میان راه متوجه شوید غذا تمام شده است و هیچ راهی جز تحمل نخواهید داشت.
از آنجایی که سفر با قطار ساعت‌ها طول می کشد، این نکته می تواند به مشکل بزرگی تبدیل شود. در این شرایط رزرو غذا در زمان خرید بلیت قطار امری به صرفه و عاقلانه است.
با رزرو غذا در زمان خرید بلیت قطار فدک، دیگر نگران تمام شدن و یا کیفیت غذا در طول سفر نخواهید بود.
  
منوی غذای قطار فدک
منوی غذای قطار فدک بسیار متنوع و با کیفیت ارائه می شود. غذا در قطار های این مجموعه زیر نظر یک کترینگ ایرانی اتریشی طبخ می شوند. تلاش بر این است که غذا های اروپایی با توجه به ذائقه ایرانی آماده و سرو شوند. تمامی مواد اولیه، کاملاً بهداشتی و سالم هستند و شناسنامه کیفیت محصول برای آن ها به طور کامل پر می شود.
در قطارهای فدک کترینگ تخصصی دونا برای ارائه بهترین خدمات به مسافران محترم به کار گرفته شده است. در وعده صبحانه از موادی با شیرینی بالا استفاده می شود تا انرژی لازم را در طول روز تامین کند.
در وعده نهار نیز مواد با ترکیبی از قند و پروتئین هستند و برای شام، غذا از فیبر و پروتئین غنی خواهد بود. این غذاها در آشپزخانه صنعتی طبخ و آماده می شوند تا شما طعمی متفاوت را تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید.
توجه کنید که در زمان خرید بلیت قطار امکان انتخاب نوع غذا را از منوی غذای قطار فدک خواهید داشت.
 یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های منوی غذای قطار فدک در قطارهای پنج ستاره آن این است که غذاها کاملاً مطابق ذائقه و سلیقه غذایی ایرانیان، که در انتخاب طعم غذا بسیار سخت گیر و حساس هستند، طبخ می‌شود. این ویژگی نه فقط مختص غذاهای ایرانی است که اگر غذاهای خارجی قطار فدک را میل کنید، باز هم بر آن صحه می‌گذارید.
 
سرو غذا در قطار
قطار فدک ارائه بهترین خدمات را مد نظر دارد، به همین دلیل از کادر آموزش دیده و بهترین امکانات جهت جلب رضایت مشتری بهره می‌برد. هم چنین امر مهم سرو غذا در قطار را نیز به صورت ویژه‌ای مدیریت می‌شود.
تمامی غذاها با توجه به زمان حرکت قطار، به صورت تازه طبخ می شوند و با سلیقه اروپایی تزئین خواهند شد. غذا ها به صورت وکیوم شده و در ظروف یک بار مصرف و چینی عرضه می شوند.
قطار فدک خدمات خود را در چهار سطح مختلف ارائه می کند؛ که هرکدام امکانات ویژه ای در سرو و ارائه غذا دارند.  وعده های غذایی قطار ، شامل دسر، غذای اصلی و پیش غذا می شوند و اگر از سرویس های ویژه استفاده کنید، غذا در ظروف چینی سرو خواهند شد.  
 
مهمانداران قطار فدک
تمامی این خدمات توسط مهمانداران قطار که آموزش دیده اند تا به بهترین شکل  از شما پذیرایی کنند، ارائه می شوند.
هم چنین این مهماندارها به منظور راحتی بیشتر شما تنها زمانی که بخواهید حاضر می شوند؛ یک نیم کوپه نیز کنار هر  واگن مخصوص مهماندار تعبیه شده است که در هر ساعت و بدون محدودیت در سفارش برای شما نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌کنند.
 
 
بر اساس آنچه ذکر شد غذا، قیمت و شیوه سرو آن در سفر با قطار، که شامل ساعات طولانی می شود، امری بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد. قطار فدک با تجربه و کادری با کیفیت آماده ارائه بهترین خدمات به مسافران عزیز می باشد.
 بدون شک  از نظر مجموعه  فدک، ایرانیان لایق بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات مسافرتی و گردشگری هستند.d
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi