مهلت سه‌ماهه برای پرداخت مالیات و بیمه حامل‌های انرژی مربوط به مراکز گردشگری/ قول مساعد دبیرکل سازمان جهانی گردشگری برای حمایت از ایران
چهار شنبه 28 اسفند 1398 بازدید: 54
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:
هزینه‌های مالیات و بیمه حامل‌های انرژی مربوط به مراکز خدمات گردشگری با تاخیر سه ماهه دریافت می‌شود.
فعالان گردشگری هزینه‌ها را با سه ماه تاخیر پرداخت کنندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ هزینه‌های مالیات، حق بیمه حامل‌های انرژی و سوخت مربوط به دفاتر خدماتی گردشگری، هتل ها، مراکز اقامتی و اماکن بوم گردی و تولیدکنندگان صنایع دستی، سه ماه با تاخیر دریافت خواهد شد.
به گزارش مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان (ISTTA)، علی اصغر مونسان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به این که تصمیمات ستاد کاهش اثرات اقتصادی بیماری کرونا به منظور حمایت از بخش گردشگری کشور گرفته شده است، افزود: مالکان دفاتر خدماتی گردشگری و اماکن اقامتی و هتل‌ها و تولیدکنندگان صنایع دستی می‌توانند هزینه‌های مربوط به مالیات و بیمه را با ۳ ماه تاخیر پرداخت کنند و پرداخت هزینه حامل‌های انرژی نیز به صورت اقساط دریافت خواهد شد.
وی گفت: بانک مرکزی از محل کاهش آثار تحریم در حوزه اقتصادی نیز بودجه‌ای را برای کاهش اثرات کرونا در بخش اقتصاد گردشگری و صنایع دستی اختصاص داد و این بخش نیز در طرح گام بانک مرکزی لحاظ شد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: تسهیلات طرح گام به صورت گواهی اعتبار در اختیار فعالان بخش اقتصاد گردشگری قرار می‌گیرد و به منظور تامین سرمایه در گردش پرداخت می‌شود.
مونسان همچنین از مکالمه خود با رئیس سازمان جهانی گردشگری خبر داد و گفت: در این مذاکرات رئیس سازمان جهانی گردشگری برای حمایت از اقتصاد گردشگری ایران قول همکاری داد.d
 
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi