رحیم یعقوب زاده فضای وب در دوران کرونا و پساکرونا را فرصتی برای حضور بیشتر جامعه دانشگاهی در استفاده از خدمات سلامت بیشتر فراهم کرده است
پنج شنبه 28 اسفند 1399 بازدید: 441

 به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران رحیم یعقوب‌زاده رئیس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران با اشاره به توسعه استفاده از فضای وب در دوران کرونا و پساکرونا اظهار کرد: این فضا فرصت را برای حضور و استفاده بیشتر جامعه دانشگاهیان و خانواده هایشان در استفاده از خدمات و محصولات سلامت بیشتر فراهم کرده است.

 وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و فضای حقیقی برای ارائه خدمات به جامعه دانشگاهی کشور اظهار کرد: در همین راستا، در نظر داریم با همکاری برخی از فعالین بخش های خصوصی و متخصص و متعهد سامانه‌ای با عنوان «سامانه خدمات سلامت  و گردشگری به دانشگاهیان» با همکاری مرکز علمی - فرهنگی گردشگری دانشجویان و یکی از مجریان بخش های خصوصی  راه‌اندازی گردد.
با توجه به کثرت درخواست شرکت های متقاضی جهت همکاری در ایجاد و راه اندازی این سامانه در نظر داریم یکی از شرکت های معتبر را به عنوان مجری انحصاری تعیین نموده تا انشالله بتوان خدمتی را در حوزه سلامت و گردشگری سلامت فراهم نمود.
همچنین در خصوص اجرای طرح گردشگری سلامت در نظر است با همکاری سازمان ها و وزارتخانه های ذیصلاح در اجرای این طرح که به صورت تخصصی و حمایت این مرکز در سطح ملی و بین المللی صورت خواهد پذیرفت برخی از فعالین بخش های خصوصی را نیز جهت همکاری های اجرایی مورد توجه قرار داد.
در ادامه سعید بابایی مشاور عالی ریاست مرکز در امور بین الملل و راهبردی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در دیدار با اعضای مجمع خیرین سلامت کشور که فرمودند
"سلامت مسئله درجه یک کشور است" گفت: قطعا رهنمودات رهبر معظم انقلاب که بارها در خصوص سلامت اشارات و تاکیداتی داشتند و به نوعی تکلیف را بر دوش مسئولین و مدیران قرار داده اند بایستی نگاه عمیق تر در محور سلامت فراهم نمود.
از این رو  مرکز کردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران  نیز جهت اجرای فرامین معظم له برای حضور در محور خدمات سلامت در سال 1400 تدابیر ویژه ای را اتخاذ نموده که در دو بخش اجرای طرح گردشگری سلامت و همچنین ایجاد سامانه خدمات سلامت و گردشگری سلامت در سطح ملی و بین المللی آغاز به فعالیت خواهد نمود.
در نظر است با همکاری برخی از مسئولین ذیصلاح و همچنین مسئولان دیپلماتیکی برخی از کشورها و همکاری سازمانهای بین المللی مرتبط مانند سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) سازمان جهانی بهداشت (WHO) جهت اجرای گردشگری سلامت در سطح دانشگاهی به صورت تخصصی اقداماتی انجام شود .
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi