اخبار گردشگری
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: مرمت بخشی از حرم شاه عبدالعظیم را در دستور کار داریم و طی ۶ ماه آینده مرمت آن انجام می‌شود.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
اعزام زائران ایرانی به عمره پس از نه سال وقفه، از بامداد دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه از سرگرفته می‌شود.
دوشنبه 3 اردیبهشت 1403
یک مدرس دانشگاه در رشته صنایع دستی با بیان این که دانشگاه می‌تواند آینده دانشجویان رشته‌های صنایع دستی را به دانشجویان نشان دهد، گفت: اگر دانشگاه با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تعامل داشته باشد و خروجی و آینده رشته‌های مختلف خود را به دانشجویان نشان دهد، می‌تواند موثرتر باشد.
یکشنبه 2 اردیبهشت 1403
فرودگاه دبی، یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان، روزهای متوالی پس از شدیدترین باران‌های ثبت شده، شاهد اختلال بزرگ است.
یکشنبه 2 اردیبهشت 1403
مرتضی کریمی‌نیا ـ پژوهشگر نسخه‌های خطی و قرآنی ـ می‌گوید ردی از قرآن خطی را که حدود ۲۰ سال پیش در ایران سرقت شد، در حراجی ساتبیز لندن پیدا کرده است.
چهار شنبه 29 فروردین 1403
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمین از بازدید دانشجویان واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک از بیت و زادگاه حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.
یکشنبه 26 فروردین 1403
گزارش میراث‌آریا به مناسبت روز بزرگداشت عطار؛ هفت شهر عشق را عطار گشت/ ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
یکشنبه 26 فروردین 1403
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین از برگزاری تورنمنت بین‌المللی کوراش جام پهلوان پوریای ولی در محل گود چشمه زینل‌خان اسفراین خبر داد.
شنبه 25 فروردین 1403
مراسم روز جهانی قدس هم‌زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، باشکوه و پرشور در مسجد جامع کبود ایروان برگزار شد.
شنبه 18 فروردین 1403
معاون گردشگری روند و توزیع سفرها را در نوروز امسال الگویی مناسب عنوان کرد و بر استفاده از تجارب و اقتضائات آن برای الگوسازی تعطیلات کشور تاکید کرد.
چهار شنبه 15 فروردین 1403
یک خفاش انگشت دراز در روز می‌تواند هزار پشه را شکار کند و نقش مهمی در کاهش جمعیت آنها داشته باشد.
سه شنبه 14 فروردین 1403
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد: فلک الافلاک در میان پنج جاذبه پربازدید کشور
سه شنبه 14 فروردین 1403
یک کتیبه باستانی که در نزدیکی کوه کیمیل در استان آدیامان یافت شده است، می‌تواند پیشرفت مهمی در شناسایی هر چه بیشتر تاریخ پادشاهی کوماژن باشد.
دوشنبه 28 اسفند 1402
12345678910...
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi