کتاب
گردشگری پس از فاجعه و پس از مناقشه به تازگی به عنوان موضوع مهم تحقیق ظهور کرده‌است و خطرات جدیدی را در نظر می‌گیرد که سفر گردشگری به مقاصدی را به خطر می‌اندازد که اخیرا با فجایع ناشی از آب و هوا، درگیری‌های مدنی و چالش‌های دیگر مواجه شده‌اند.
دوشنبه 29 اردیبهشت 1399
وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همکاری سازمانی جهانی گردشگری UNWTO پروژه‌ای را به پایان رساندند که با نام داستان‌های گردشگری ایران منتشر شد.
شنبه 12 بهمن 1398
توجه به رویدادها در صنعت گردشگری دارای سابقه طولانی نیست. با گذشت زمان فعالان این صنعت دریافته اند که با برگزاری یک رویداد می توان علاوه بر اهالی یک محل، توجه دیگر بازدید کنندگان، از سایر مناطق را نیز به آن محل جلب کرد.
دوشنبه 27 دی 1395
این کتاب بطور عموم به روشی پویا و تحکم آمیز نگاشته شده است و خوانشی روشنگر را برای کسی که به مسائل توسعه در ارتباط با توریسم علاقه مند است، فراهم می سازد(دکتر مارکوس استفانسن، شرکت توریسم).
سه شنبه 31 فروردین 1395
این کتاب حاوی اطلاعات پایه و توریستی اکثر کشورهای جهان می باشد که شامل: پرچم، اطلاعات عمومی، جاذبه های گردشگری، واحد پول، زبان رسمی، اطلاعات مخابراتی، آب و هوا و اطلاعات مفید دیگر می باشد. خواندن این کتاب را به تمام علاقمندان به آشنایی با کشورهای مختلف جهان پیشنهاد می کنیم.
چهار شنبه 16 دی 1394
ترکیه، سرزمین بسیار زیباییست و شهرهای توریستی زیادی دارد. سعی کردیم در حد توان، مطالب را به خوبی پوشش دهیم.
چهار شنبه 16 دی 1394
قطعا از کشور یونان و تاریخ آن هر چقدر بگویم کم است. در این قسمت از مجموعه کتاب های راهنمای گردشگری سفری دیگر به کشور یونان پرداخته ایم. سعی کردیم با اطلاعات مختصر و استفاده از تصاویر باکیفیت، شما را به مطالعه این کتاب ترغیب کنیم.
شنبه 5 دی 1394
در این کتاب الکترونیکی تلاش کرده ایم اطلاعات کاملی در خصوص شهر یزد قرار دهیم.
شنبه 5 دی 1394
زیبایی و طبیعت این کشور وصف نشدنی است. در این کتاب مواردی از قبیل دین و مذهب، تعطیلات رسمی، فرهنگ مردم، زبان، جاذبه های تفریحی و گردشگری، غذا، حمل ونقل و... ذکر شده است.
شنبه 5 دی 1394
در این نسخه سعی کردیم اطلاعات مفید و کاملی درباره سفر به انگلستان را در حد امکان کامل، روان و مختصر، همراه با تصاویر زیبا و با کیفیت ارائه دهیم.
شنبه 5 دی 1394
در این کتاب الکترونیکی تلاش کرده ایم اطلاعات کاملی در خصوص پایتخت ایران قرار دهیم.
شنبه 5 دی 1394
هدف این کتاب کمک برای در معرض دید قرار دادن وب گاه شما و جذب بازار هدف بر خط است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک استراتژی برای بازاریابی اینترنتی در رابطه با محصولات و خدماتی که عرضه می کنید و همچنین در رابطه با بازار هدف خود تدوین نمایید.
دوشنبه 30 آذر 1394
نویسنده در کتاب «همسایه‌های شرقی» یادداشت‌های سفر خود از افغانستان، پاکستان، تاجیکستان و چند گوشه ایران را به رشته تحریر درآورده است.
شنبه 24 مرداد 1394
12345678910...
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi