رویداد های گردشگری
مدیر اجرایی جشنواره فیلم اقوام: بیش از هزار فیلم به دبیرخانه جشنواره فیلم اقوام رسید/ راهیابی شصت و پنج اثر به مرحله نهایی
چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
آغاز به کار «روایت باران» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای نیاوران/ اعلام آمادگی «ترانه باران» برای برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی در کشورهای دیگر
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
پیوند اردیبهشت و گل سرخ در اصفهان ریشه در فرهنگ ایران و جشن اردیبهشتگان دارد. گلرخ شهری که نامش با گل سرخ پیوندی دیرینه دارد و در اردیبهشت پاره‌ای از فردوس بر روی زمین می‌شود.
دوشنبه 3 اردیبهشت 1403
فیلم مستند «نمایی از جهان» روایتی از تخریب، گزارش باستان‌شناسی و برداشت داستانی از کاوش‌های باستان‌شناسیِ کاخ جهان‌نما را همراه با تحلیل‌های معماری در خود جای داده، و از هوش مصنوعی برای کسب داده‌ها درمورد این کاخ استفاده شده است.
شنبه 1 اردیبهشت 1403
به مناسبت روز جهانی بناهای تاریخی ایران؛ نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران در عمارت مسعودیه برگزار می‌شود
سه شنبه 28 فروردین 1403
تمبر شهاب‌الدین سهروردی با هدف پاسداشت گنجینه‌های فلسفه ایرانی در مجموعه «تمبرهای یادبود کشور» منتشر شد.
یکشنبه 26 فروردین 1403
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، حکیم ابوالقاسم فردوسی را افتخار ملی دانست گفت: همایش دو روزه بزرگداشت «حکیم توس» در شهرهای مشهد و تهران برگزار می شود.
چهار شنبه 15 فروردین 1403
رییس بندر تجاری و مسافری چارک گفت: بیش از سی شناور برای حمل خودرو و مسافران نوروزی در بنادر چارک و کیش در نظر گرفته شده است.
دوشنبه 28 اسفند 1402
مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی با برنامه‌های ویژه در ایام نوروز از اول تا دوازدهم فروردین میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.
دوشنبه 28 اسفند 1402
کتابخانه و موزه ملی ملک در آستانه فرا رسیدن بهار، در آیینی فرهنگی با حضور دانشجویان رشته زبان فارسی مقیم تهران به پیشواز نوروز رفت.
دوشنبه 28 اسفند 1402
نمایشگاه قرآن از یکم تا چهاردهم فروردین در تهران برگزار می‌شود/ تمامی برنامه‌ها در نوروز متناسب با شئون ماه مبارک رمضان خواهد بود
سه شنبه 22 اسفند 1402
بیست و هفت دستگاه‌ اجرایی کشور هماهنگ شدند؛ آماده‌باش یک میلیون خدمت‌رسان به مسافران نوروزی
چهار شنبه 16 اسفند 1402
دومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز با هدف تبیین فعالیت‌های گردشگری منطبق با معیار‌های محیط‌زیست بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.
شنبه 14 بهمن 1402
1234567
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi