دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو: عکس یکی از مهم ترین محصولات گردشگری می باشد
شنبه 14 آبان 1390 بازدید: 3182

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، در مراسم اختتامیه دومین جشنواره عکس دانشجویی جاذبه های گردشگری ایران دکتر ایمانی خوشخو معاون آموزشی جهاددانشگاهی گفت: ایران از لحاظ دارا بودن منابع گردشگری جزء ده کشور اول جهان می باشد که این منابع صرفاً جهت رشد گردشگری کفایت نمی کند بلکه ترکیب منابع و ایجاد محصول گردشگری نیز مهم است. یعنی باید منابع را با شناسایی و برنامه ریزی به محصول گردشگری تبدیل کنیم.
وی افزود: یکی ازاین محصولات عکس است که می تواند مقصد گردشگر و جاذبه هایش را مشخص کند. در واقع ما می توانیم از عکس در تصویرسازی ایران به علاقمندان داخلی و خارجی استفاده نماییم.
در ادامه معاون آموزشی کشور با تاکید بر اهمیت گردشگری و شناخت جایگاه آن در عرصه های داخلی و بین الملل گفت: براساس آمار پیش بینی شده توسط شورای جهانگردی ایران، می توانیم بگوییم که گردشگری ایران در آینده ای نه چندان دور، یکی از محورهای توسعه کشور عزیزمان خواهد بود.
وی افزود: بر اساس این آمار پیش بینی می گردد ایران در سال 2020 در حیطه گردشگری در اشتغال، درآمد ملی و حضور گردشگران خارجی به پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهد رسید و این پیش بینی ها منطبق با روند روبه رشد گردشگری کنونی ایران می باشد.
وی در پایان به راه اندازی اولین دوره دکترای گردشگری در جزیره قشم اشاره کرد و افزود: در صورت همکاری سازمان منطقه آزاد قشم، اولین گروه دانشجویان در این دوره از مهرماه سال آینده در این جزیره مشغول به تحصیل خواهند شد.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi