دکتر محمدحسین یادگاری: تبلیغات، روشی مناسب در جهت توسعه گردشگری کشور می باشد
شنبه 14 آبان 1390 بازدید: 3411


به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)،دکتر محمدحسین یادگاری گفت: کشورمان دارای قابلیتها و توانمندیهای گردشگری بسیاری می باشد که متاسفانه تبلیغات و اطلاع رسانی موثر و مناسبی درخصوص آن انجام نمی گیرد.
رئیس جهاددانشگاهی از مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران به عنوان یک جایگاه مناسب برای اجرای فعالیتهای فرهنگی دانشجویی یاد کرد و افزود:بحث تصویرسازی و عکس در نمایشگاه عکس دانشجویی جاذبه های گردشگری ایران با معرفی آثار برتر عکاسان در خصوص این جاذبه ها تبلیغ خوبی برای مقوله گردشگری می باشد.
وی همچنین به ضعف تبلیغات در جهاددانشگاهی اشاره نمود و گفت: سازمان جهاددانشگاهی دستاوردهای بزرگ زیادی در زمینه های مختلف علمی-پژوهشی و آموزشی داشته است که دانشجویان بسیاری از آن مطلع نمی باشند.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi