کتابچه تأثیر باززنده‌سازی بافت تاریخی بر توسعۀ گردشگری شهر همدان
سه شنبه 8 تیر 1400 بازدید: 1325


به گزارش روابط عمومی مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران(istta)، کتابچه شماره 38 با عنوان «کتابچه تأثیر باززنده‌سازی بافت تاریخی بر توسعۀ گردشگری شهر همدان» مشتمل است بر گفتگو با دکتر حسن سجادزاده، دانشیار رشته طراحی شهری دانشگاه بوعلی سینای همدان و بهنام افتخاریان، فعال گردشگری و مدیرعامل بنیاد توسعه گردشگری آسیا که در قالب پنجمین دوره سلسله‌نشست‌های صنعت گردشگری در ایران با همکاری مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران و معاونت‌ فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان در آذرماه 1399 انجام شده است.

•    گفتنی‌است پنجمین دوره سلسله‌نشست‌های صنعت گردشگری در ایران در موضوعات و محورهای گردشگري و ابعاد سیاسی و اجتماعی، گردشگري، فرهنگ و آموزش، گردشگری، زنان و خانواده، گردشگری و مسائل روز، گردشگری و شعار سال، گردشگری و اقتصاد، گردشگري الکترونیک، گردشگری پزشکی و سلامت، طبیعت‌گردی و گردشگری و بافت‌های تاریخی و ... به همت مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری معاونت های فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

جهت دریافت فایل کتابچه کلیک نمایید.


 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi