بازدید از شرکت صنایع فرد آذربایجان و دره شهدا توسط دانشجویان دانشگاه ارومیه
چهار شنبه 22 تیر 1401 بازدید: 935

دانشجويان دانشگاه ارومیه از شرکت صنایع فرد آذربایجان بعنوان پروژه علمی و دره شهدا بعنوان مکان فرهنگی در قالب دوازدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر  بازديد كردند.
به گزارش مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی دانشجویان ایران، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی در قالب دوازدهمین دوره طرح ملی «ایران مرز پرگهر» از شرکت صنایع فرد آذربایجان بعنوان پروژه علمی و دره شهدا بعنوان مکان فرهنگی بازديد كردند.
در این بازدید دانشجویان دختر در رشته های مختلف از قسمت های مهم و اصلی پروژه شامل خط تولید، آزمایشگاه، بسته بندی و ...بازدید کردند.
شايان ذكر است، در کنار این اردو دانشجویان از دره شهدا بعنوان مکان فرهنگی بازدید کردند.
گفتنی است این دره یادآور رشادتها ومقاومتهای رزمندگان در دفاع از تمامیت ارضی کشور و مقابله با اشرار و ضدانقلاب بوده که  با اتمام دفاع مقدس ، جمهوری اسلامی ایران نام این مکان را به دره شهدا تغییر نام داد، که عده ای زیادی در این منطقه شهید  شدند. وجه تسمیه آن، احترام به شهدایی بود که در این دره در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران مردانه جان باختند.


 

گالری تصاویر
1
2
3
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi