پوستر چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی رونمایی شد
سه شنبه 28 تیر 1401 بازدید: 1011

پوستر چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با شعار « جهاددانشگاهی زیست بوم نوآوریِ نخبگان ایران» رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، با نزدیک شدن به 16 مردادماه، سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، از پوستر چهل و دومین سالگرد تشکیل این نهاد با شعار« جهاددانشگاهی زیست بوم نوآوریِ نخبگان ایران » در اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی رونمایی شد.

جهاددانشگاهی از زمان تشکیل در 16 مرداد ماه 1359 تا به امروز در مسیر دستیابی به علم و دانش روز قدم برداشته است و این نهاد برخاسته از انقلاب فرهنگی در دوره جدید مدیریت خود ایجاد یک زیست بوم نوآوری برای نخبگان ایران را در اولویت برنامه‌ها قرار داده است.

توجه به این زیست بوم نوآوری توسط جهاددانشگاهی آن هم در سالی که بانام « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده است، از آن جهت اهمیت دارد که مقام معظم رهبری در سال های اخیر تاکید ویژه ای به موضوع بومی‌سازی دانش و استفاده از پتانسیل نخبگان و استعدادهای برتر؛ ارتقای توان شرکت های دانش بنیان خلاق؛ارتقای زیست بوم نوآوری کشورو حل چالش‌های ملی با استفاده از راهکارهای فناورانه داشته‌اند.

محمد علی حلیمی، گرافیست و طراح این پوستر با ارایه‌ توضیحاتی گفت:در طراحی این بوستر با استفاده از نماد شش ضلعی‌های منتظم بعنوان بستر تکنولوژی و نوآوری و درخشش و گسترش این شبکه با محوریت جهاد دانشگاهی کوشش شده  تا نقش مهم و کلیدی جهاد دانشگاهی در ارتقاء و رشد زیست بوم نوآوریِ نخبگان ایران به نمایش گذاشته شود.

گفتنی است، امسال در حالی به چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی نزدیک می‌شویم که به دلیل قرار گرفتن 16 مرداد ماه در دهه اول ماه محرم و تقارن آن با روز تاسوعای حسینی(ع)، این برنامه ها زودتر از موعد مقرر آغاز شده و این نهاد در تلاش است تا با به‌کارگیری بضاعت ترویجی خود، برنامه‌های تبیینی و معرفی دستاوردهای شاخص و نوآورانه‌اش معرفی کند.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi