بازدید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران از مرکز ترمیم زخم و بافت جهاددانشگاهی
دوشنبه 3 مرداد 1401 بازدید: 774

به همت کانون هلال احمر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران، دانشجویان این دانشگاه  در دوازدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پر گهر مورخ 20/09/95، بازديدي از مرکز جامع ترمیم زخم و بافت این واحد به عمل آوردند.


به گزارش مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران، به همت کانون هلال احمر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران، دانشجویان این دانشگاه در دوازدهمین دوره طرح ملی «ایران مرز پر گهر» مورخ 20/09/95، از مرکز جامع ترمیم زخم و بافت این واحد بازدید کردند.

در این بازدید یک روزه که با استقبال دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار گردید، دکتر توتونچی در بخش نظری به ایراد مباحث مرتبط پرداخت؛ در بخش عملی نیز، والی پور به انجام لاو گذاری بر روی زخم بیمار دیابتی مبتلا به زخم دیابتی پرداخته و توضیحات را به دانشجویان ارائه نمودند.
لازم به ذکر است طرح ایران مرز پر گهر با پیشینه دوازدهمین دوره برگزاری،  امکان بازدید دانشجویان از مواریث فرهنگی تمدنی و پژوه هاي ملی در سطح کشور را با هدف آشنایی و شناخت جاذبه های گردشگری و توانمندی ایران اسلامی فراهم می آورد

گالری تصاویر
1
2
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi