برگزاری اردوی ایران مرز پرگهر دانشجویان دانشگاه مازندران
سه شنبه 4 مرداد 1401 بازدید: 957

به همت دانشگاه مازندران و جهاد دانشگاهی استان اردوی «ایران مرزپرگهر» با شرکت دانشجویان دانشگاه مازندران برگزار شد.


به گزارش مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران، به همت دانشگاه مازندران و جهاد دانشگاهی مازندارن در قالب دوازدهمین دوره طرح ملی «ایران مرز پرگهر» اردوی ایران مرزپرگهر با شرکت دانشجویان دانشگاه مازندران برگزار شد.

رمضان مهدی زاده مدیر تجاری سازی جهاد دانشگاهی مازندران در جمع دانشجویان رشته های مهندسی شیمی، مکانیک و برق گفت: این اردو با هدف ایجاد شور و نشاط در دانشجویان و آشنایی آنها با مراکز صنعتی منطقه به منظور تصمیم‌گیری بهتر در آینده شغلیشان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از رسالت‌های جهاد دانشگاهی ارتباط صنعت با دانشگاه است و این اردوها می‌تواند به دانشجویان در طرح ایده و نوآوری کمک کند.

اتوبوس ویژه دانشجویان مرز پرگوهر ساعت ۹ از دانشگاه مازندران به قصد شرکت چوب و کاغذ مازندران خارج و ساعت ۱۱ وارد شرکت چوب و کاغذ مازندران واقع در ساری شد.

در ابتدای این اردو دانشجویان وارد سالن ماکت شرکت شدند و شادپور مسئول روابط عمومی شرکت چوب و کاغذ مازندران درباره تاریخچه تاسیس شرکت و موانع و مشکلات آن در ادامه فعالیت و توسعه نکاتی را ارائه و به سئوالات عمومی دانشجویان پاسخ گفت.

در ادامه یکی از کارکنان متخصص شرکت دانشجویان را با فرایند تولید کاغذ آشنا کرد و به سئوالات تخصصی دانشجویان پاسخ داد.

لازم به ذکر است: اردوی ایران مرز پرگوهر زیر مجموعه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی است که هر ساله برای عزت نفس و دریافت حس «ما می توانیم» برای دانشجویان برگزار شده تا آنها با اقتدار علمی و فعالیت های انجام شده علمی کشور در بعد از انقلاب آشنا شوند.
 

گالری تصاویر
1
2
3
4
5
6
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi