بازدید از مرکز رشد شهرستان سیمرغ توسط دانشجویان استان مازندران
چهار شنبه 5 مرداد 1401 بازدید: 971

به همت جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه مازندران اردوی ملی ایران مرزپرگهر ۲۸ شهریور 1396 با بازدید دانشجویان دانشگاه مازندران از مرکز رشد شهرستان سیمرغ برگزار شد.


به گزارش مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران، به همت دانشگاه مازندران و جهاد دانشگاهی مازندارن در قالب دوازدهمین دوره طرح ملی «ایران مرز پرگهر» روز گذشته ۲۸ شهریور اردوی دانشجویان دانشگاه مازندران و بازدید از مرکز رشد شهرستان سیمرغ برگزار شد.

سیده زینب تقوی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران در آغاز حرکت این اردو در دانشگاه مازندران با اشاره به اهمیت این اردو در بسط فکری دانشجویان گفت:  آشنایی دانشجویان از ابتدای تحصیلات با وضعیت صنعت کشور و آگاهی از نیازمندی‌های صنایع در فناوری‌های مختلف ضروری است.

وی افزود: اردوی طرح ملی «ایران مرز پرگهر» اقدامی برای ارتقای خودباوری ملی و تقویت احساس «ما می توانیم» است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران اظهارکرد: ما تلاش می‌کنیم با برگزاری چندین اردو در داخل و خارج از استان ذهن دانشجویان را به مسائل فنی صنعت امروز کشور حساس کرده تا در ارتقای صنعت کشور بیندیشند.

در این بازدید رضا خسروی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان سیمرغ گفت:  تبدیل دانش به فناوری  هدف دانشکده علمی کاربردی است.

وی افزود: این مرکز  با مراکز رشد دیگر متفاوت است و با دانشجو در سود و ضرر طرح شریک می شوند.

خسروی اظهار کرد: نگاه این مرکز تولیدی است و به تبدیل ایده دانشجویان به محصول شتاب دهنده بوده و در بازاریابی نیز حامی دانشجویان است.

در ادامه دانشجویان از سایت صنایع دریایی، هوایی و صنایع هنری و ... بازدید کرده و با دانش کاربردی علوم مختلف آشنا شدند.

 

 

 
 

گالری تصاویر
1
2
3
4
5
6
7
8
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi