گزارش برگزاری هفده دوره طرح ملی «ایران، مرز پر گهر» منتشر شد
سه شنبه 15 آذر 1401 بازدید: 619


به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، گزارش جامع برگزاری هفده دوره طرح ملی «ایران، مرز پر گهر» منتشر شد. در این گزارش که توسط مرکز گردشگری علمی - فرهنگی سازمان دانشجویان ایران تهیه شده است به مستندسازی بازیدها، اردوها و دیگر برنامه های متناسب با اهداف طرح به شکل جامع و مفصل و به تفکیک هر دوره پرداخته شده است.
شایان ذکر است طرح ملی« ایران، مرز پرگهر» با هدف تقویت روحیه خودباوری و تحقق شعار «ما می‌توانیم » در میان دانشگاهیان و نخبگان دانشگاهی سراسر کشور طراحی و اجرا می‌شود. این طرح به‌منظور آشناسازی دانشجویان و نخبگان با مواریث فرهنگی و تمدنی، پروژه‌های ملی و توانمندی‌های صنعتی، فنّاورانه، علمی - آموزشی و زیربنایی کشور انجام می‌شود. دبیرخانه طرح در مرکز گردشگری علمی - فرهنگی سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی مستقر است و واحدهای منتخب جهاددانشگاهی، اردوها را اجرا می‌کنند. این طرح از سال 1384 تا پایان سال تحصیلی 1400 در هفده دوره در سراسر کشور برگزار شده است که طی 2797 اردو، 106100 نفر از دانشجویان و نخبگان دانشگاهی از مقاصد علمی و فرهنگی بازدید کرده‌اند.

 


 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi