بازدید دانشجویان البرزی از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی
دوشنبه 1 خرداد 1402 بازدید: 332
به گزارش مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی سازمان دانشجویان ایران و به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز و با همکاری انجمن دانشجویی بیوتکنولوژی دانشگاه خوارزمی، دانشجویان این دانشگاه از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بازدید کردند.
هفتمین بازدید از سلسله بازدیدهای پانزدهمین دوره طرح ملی ایران مرزپرگهر با بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی قدیمی‌ترین موسسه فعال در زمینه تولید واکسن در ایران برگزار شد؛ در این بازدید 30 تن از دانشجویان دانشگاه خوارزمی حضور داشتند که با همراهی متخصصین هر بخش با تولیدات و بخشهای مختلف این موسسه آشنا شدند و از بخش مارهای سمی این موسسه نیز دیدن کردند.  دکتر آزاده نیک نژاد، استاد گروه سلولی - ملکولی دانشگاه خوارزمی در این بازدید گروه دانشجویی را همراهی کرده، به ارائه توضیحات تکمیلی می‌پرداخت؛ لازم به ذکر است این موسسه سالانه بیش از سه و نیم میلیارد دوز انواع فرآورده‌های بیولوژیک تولید می‌کند.
 
موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی
موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی یک سازمان تحقیقات، آموزش و ترويج کشاورزی در شهر کرج، استان البرز است. و در سال 1303 تاسیس شده است. در حال حاضر 10 استاد در این مرکز مشغول فعالیت می باشند.بر اساس تحلیلهای انجام شده این مرکز تاکنون 1005 مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر نموده است.موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی صاحب امتیاز و ناشر 1 مجله تخصصی است علاوه بر این تاکنون 655 مقاله معتبر بین المللی نیز از این مرکز استخراج شده است. 
 
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi