جشنواره برترین ایده های اوقات فراغت برگزار می شود
یکشنبه 7 خرداد 1402 بازدید: 271
به گزارش خبرگزاری برنا، جشنواره برترین ایده های اوقات فراغت با هدف شناخت برترین ایده های اوقات فراغت، از سوی اداره کل طرح های ملی و فراگیر جوانان برگزار می شود.
مجتبی تاجیک، سرپرست طرح های ملی و فراگیر جوانان در گفت وگو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا با اعلام این خبر گفت: ویژگی اصلی جشنواره این است که همه اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق  ایده پردازی امکان مشارکت دارند و تلاش برای دستیابی به ایده های گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بر مبنای بوم هر استان است.
وی با بیان اینکه توجه به ویژگی های بومی و منطقه ای در طراحی هر برنامه فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: امیدواریم با برگزاری این جشنواره ایده های ناب و  جذابی پیش روی سازمان های مردمی و دولتی که مجری برنامه های اوقات فراغت هستند، قرارگیرد. تاجیک در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به گذران اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تعطیلات تابستان، گفت: دوران کرونا فرصت پرداخت به این موضوع مهم را با محدودیت مواجه کرده بود، اما حالا فرصت مناسبی است که باتلاش جدی سازمان های مردم نهاد و دستگاه های متولی این ظرفیت به نحو احسن مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست طرح های ملی و فراگیر جوانان تصریح کرد: توجه به برنامه های گروهی، خلق بازی های محلی نوین و امکان اجرای بازی یا برنامه برای مخاطبان دختر و پسر، از شاخص هایی است که در هیأت داوران این جشنواره مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi