بازدید دانشجویان کردستان از شرکت دانش‌بنیان کاوش فراز آبیدر سنندج
یکشنبه 22 مرداد 1402 بازدید: 437



به گزارش مرکز گردشگری سازمان دانشجویان ایران، هجدهمین دوره ملی اردوهای «ایران مرز پرگهر» به همت سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و در راستای اجرای رویکرد جدید این طرح مبنی بر بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان شاخص(آچار) سوم تیر برگزار شد.

در این بازدید یک روزه دانشجویان با بازدید از شرکت دانش‌بنیان «کاوش فراز آبیدر سنندج» با ماشین‌آلات و فرایند تولید دستگاه‌های CNC (برش چوب) و چگونگی قرار گرفتن در پروسه شرکت‌های دانش بنیان آشنا شدند.

افشین محمدیان، مدیر شرکت دانش‌بنیان «کاوش فراز آبیدر سنندج» نیز در این بازدید گفت: شرکت فراز سی ان سی اولین تولیدکننده ماشین‌های سی ان سی در استان و تنها تولیدکننده کنترلرهای سی ان سی و لیزر در ایران بوده که زیر نظر وزارت علوم فعالیت دارد.

وی افزود: ماشین‌آلات تولیدی این شرکت سازگار با کلیه نرم افزارهای سی ان سی.آرتکم، آسپیر و پاور میل بوده و قدرتمند، بدون خطا، دقت صد میکرون بدون لرزش، برش چوب و MDF، سنگ و فلزات نرم، منبت کاری و حکاکی ۳ بعدی است.

محمدیان بیان کرد: این شرکت در راستای استفاده بهینه از این دستگاه‌ها و قطعات تولیدی صفر تا صد ماشین کاری و ابزار شناسی را به صورت رایگان به مشتریان خود آموزش می‌دهد. ماشین‌آلات و تجهیزات این شرکت کالیبره شده و آماده استفاده بوده به نحوی که حتی افراد بسیار مبتدی از این دستگاه‌ها می‌توانند استفاده کنند.

وی یادآور شد: شرکت دانش‌بنیان کاوش فراز آبیدر سنندج در بخش تولید تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی به ویژه ماشین‌های CNC فعالیت دارد و از سال ۱۳۹۸ زیر نظر پارک علم و فناوری استان فعالیت خود را در سطح استان کردستان آغاز کرده است.
 

گالری تصاویر
1
2
3
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi