بازدید دانشجویان از مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه یزد
سه شنبه 31 مرداد 1402 بازدید: 298

به گزارش مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی سازمان دانشجویان ایران، تعدادی از دانشجویان دانشگاه یزد در قالب هجدهمین اردوی طرح ملی ایران مرز پرگهر از مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه یزد دیدن کردند.
درسالیان اخیر شرکت های دانش بنیان چه از نظر ساختار و از نظر نحوه¬ی تشکیل مورد توجه بسیار زیادی از سوی دانشجویان و مسئولین دانشگاه ها قرار گرفته است . باتوجه به ضرورت آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با نحوه¬ی کارکرد و تاسیس این شرکت ها و دیگر شرکت های نوآوری و فناوری پارک علم و تحقیقات و فناوری ، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان یزد اقدام به برنامه ریزی و اجرای اردوی دانشجویی بازدید و آشنایی دانشجویان با مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه یزد زیر نظر پارک علم و فناوری نموده است .
مرکز نوآوری پارک علم وفناوری یزد:
این مرکز بعنوان اولین مرکز نوآوری در بین پارکهای علم وفناوری کشور فعالیت خود را درراستای حمایت از افراد خلاق و نوآور به منظور پرورش ایده های نو  و کاربردی از آذرماه 1383 آغازنموده است و با حمایت از طرحهای ارائه شده نقش مهمی در توسعه خلاقیت و نوآوری در سطح جامعه بویژه دربین دانش آموزان و دانشجویان ایفاد نموده است. درهمین راستا و به منظور ارائه بهتر خدمات به متقاضیان حضور در مرکز، نقشه راه مرکز نوآوری در سال 1392 با توجه به تجربیات کسب شده، تدوین و مصوب گردید که کلیات آن به شرح ذیل می باشد:
ماموریت:
- ترویج فرهنگ نوآوری و کارتیمی
- آموزش، مشاوره مستمر و کاربردی با هدف کسب مهارت درعلوم و فناوریهای نوین
- هدایت نوآوران در جهت رفع مشکلات جامعه از طریق کاربردی کردن آموختهها
- ترویج فناوری های نوین 
حمایتها:
مركز نوآوري به منظورحمايت از نوآوران با ايجاد محيطي مناسب زمينه ارائه امكانات و خدمات ذيل را فراهم نموده است :
- مشاوره تخصصی آموزش
- امكانات آزمايشگاهي و كارگاه 
- آزمايشگاههاي الكترونيك و رباتيك ، شيمي ، مكانيك  و بيوتكنولوژي
- تسهيلات مالي بلاعوض تا سقف مشخص
- استفاده از امكانات شبكه همكار

 
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi