بازدید دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان از ذوب آهن اصفهان
دوشنبه 13 شهریور 1402 بازدید: 234

 به گزارش مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی سازمان دانشجویان ایران، تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در قالب اردوی طرح ملی ایران مرز پرگهر (دوره پانزدهم) از شرکت ذوب آهن اصفهان بازدید نمودند. در این برنامه مهندس مهدی پور از فرایند تولید و تنوع محصولات سخن گفت و در کنار کوره بلند توضیحات جامع و کاملی ارائه کرده، در ادامه به تشریح اتاق کنترل و نحوه عملکرد و آیتم های کنترل این سیستم پرداخت.
ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران است که با ظرفیت ۲٫۸ میلیون تن محصول نهایی، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند. در حال حاضر محصول تیرآهن ذوب آهن اصفهان با علامت اختصاری Esco  بر روی جان بال بصورت برجسته قابل شناسایی است. دیگر محصولات این مجتمع عبارتند از:
تیرآهن بال نیم پهن ،انواع نبشی‌های بال مساوی ،انواع میل‌گردهای ساده و آجدار بصورت شاخه‌ای و کلاف،  انواع میل‌گرد ساده انواع چهارگوش و  ریل U۳۳: تولید این ریل در خاورمیانه برای اولین بار در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۸۷ صورت پذیرفته است و همچنین تولید ریل UIC۶۰ در دست مطالعه و طراحی است.

 
گالری تصاویر
01
02
03
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi