بازدید دانشجویان دانشگاه زنجان از شرکت ماشین سازی سپنتا
چهار شنبه 22 شهریور 1402 بازدید: 278
 به گزارش مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی سازمان دانشجویان ایران عده ای از دانشجویان فنی و مهندسی از شرکت دانش بنیان ماشین آلات سپنتا بازدید به عمل آوردند.
شرکت ماشین سازی سپنتا: 
این شرکت در سال 1383 با هدف ساخت ماشین الات بسته بندی تاسیس گردید که بعلت گستردگی این حوزه ، تصمیم به فعالیت در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات مایعات رقیق و نیمه غلیظ گرفت..
چالش ورود به بازار بزرگ ماشین سازی و گرفتن سهم بازار و فعالیت در کنار دیگر رقبا و حرکت به موازات تکنولوزی روز و خلق ارزش به منظور پیشرو بودن در این صنعت که در نهایت تبدیل محیط پیرامون به محل مناسبی برای فعالان حوزه بسته بندی جزو اهداف تبیین شده این شرکت تلقی گردید.
بمنظور حرکت در مسیر مشخص شده باید دغدغه مشتریان گرامی شناسایی می شد که این امر با ایجاد واحد تحقیق و توسعه و برای مرتفع سازی این دغدغه ها واحد طراحی و خدمات پس از فروش قوی در دل شرکت ایجاد گردید. که بعد آن، این واحد صنعتی توانسته بیش از 400 شرکت داخلی کوچک و بزرگ را در داخل کشور تجهیز کند . که به تمام کشور های همسایه و حتی کشورهای اروپایی مثل مقدونیه و انگلستان نیز صادرات داشته است.
شرکت ماشین سازی سپنتا با تکیه بر مهندسین خود در سال 1391 شروع به مطالعه در مورد خط تولید کاغذ A4 از رول به شیت و بسته بندی کرده که در سال 1393 یکدستگاه از این ماشین را سفارش گیری طراحی و ساخت. با ساخت این ماشین در واقع دانش طراحی و ساخت ماشین آلات تولید این خط بومی گردید و اکنون ماشین آلات شرکت ماشین سازی سپنتا بروز ترین ماشین آلات این حوزه می باشد که از کیفیت بسیار بالایی نیز برخودارند.
 

 

گالری تصاویر
01
02
03
04
05
06
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi