برگزاری کوهپیمایی دانشجویی در بیرجند
دوشنبه 27 شهریور 1402 بازدید: 366
به گزارش مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی سازمان دانشجویان ایران، سومین اردوی دانشجویی دانشجویان خراسان جنوبی از پانزدهمین دوره مجموعه اردوهای طرح ملی "ایران مرز پرگهر" در کوه‌های باقران بیرجند برگزار شد.
این اردو با همکاری معاونت فرهنگی واحد و موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند با حضور بیش از 60 دانشجوی پسر برگزار شد.
حمید مرادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌ جنوبی با ذکر این مطلب که کوهستان مظهر پاکی بوده و کوهنوردی، آیینی مبتنی بر روح جمعی و پایبندی به اصول اخلاقی است و یک کوهنورد هیچ‌گاه منافع خود را بر منافع جمع ترجیح نمی‌دهد و از موقعیت و موفقیت‌های تحصیل شده به نفع خود بهره‌برداری نمی‌کند، هدف از برگزاری این گونه برنامه‌ها را از طرف مرکز گردشگری دانشجویان، توسعه و گسترش ورزش همگانی، ترویج فرهنگ سلامت و نشاط در بین دانشجویان، اتحاد و همدلی، ترویج کار گروهی، آشتی با طبیعت و کوهستان، ترویج حفظ سلامت محیط‌زیست عنوان کرد. 
شایان ذکر است در برنامه فرهنگی، ورزشی "گنبد گیتی" دانشجویان دانشگاه‌های مختلف شهرستان بیرجند حضور داشتند که پس از پیاده‌روی 5 کیلومتری در بحث سلامت محیط به پاکسازی کوهستان پرداختند.
 
گالری تصاویر
01
02
04
05
06
07
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi