بازدید دانشجویان سمنان از شرکت سنگرکار مهدی شهر
سه شنبه 28 شهریور 1402 بازدید: 346
به گزارش مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی سازمان دانشجویان ایران، با هماهنگی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی سمنان، عده ای از دانشجویان پسر دانشگاه سمنان از شرکت سنگرکار مهدی شهر درقالب پانزدهمین دوره اردوهای ایران مرز پرگهر دیدن کردند.
شرکت سنگرکار 
در سال ۱۳۵۸ در زمینی به مساحت ۱۳۰۰۰ متر مربع تاسیس گردید، این شرکت دارای ۷۰۰۰ متر مربع سالن های سر پوشیده از واحد های مجهزی چون سالن برشکاری، پرسکاری، سیستم خط رنگ پودری، سالن مونتاژ، خط جوشکاری، انبار و … تشکیل شده و جزء اولین تولید کنندگان کولر آبی، بخاری گازی و انواع آبگرمکن های نفتی، برقی، گازی، دوگانه سوز (گازی- برقی) و آبگرمکن های خورشیدی و از صادرکنندگان نمونه می باشد.
این شرکت دارای گواهینامه های ISO9000:2000 ، ISOTS:16949 ، ISO9001:2008  و سیستم تضمین کیفیت ساپکو می باشد.
از افتخارات ما ، استقبال از محصولات شرکت سنگرکار در کشورهای عراق ، اردن ، سودان ، ارمنستان و الجزایر می باشد و بدین منظور سالانه دهها هزار دستگاه از محصولات این شرکت به این کشورها صادر می گردد و کسب عنوان صادر کننده نمونه از سال ۱۳۸۶ الی ۱۳۹۷ گواهی بر این ادعا می باشد.
ظرفیت اسمی سالانه کارخانه، بیش از ۱۰۰،۰۰۰ دستگاه کولر آبی، ۴۰،۰۰۰ دستگاه بخاری گازسوز، ۳۰،۰۰۰ دستگاه انواع آبگرمکن و ۱۰،۰۰۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی می باشد.
 
گالری تصاویر
01
02
03
04
05
06
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi