بازدید دانشجویان دانشگاه زنجان از شرکت پارس سویچ
یکشنبه 22 مرداد 1391 بازدید: 3154

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، تعدادی از دانشجویان رشته های تخصصی برق دانشگاه زنجان در قالب هفتمین دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" از شرکت پارس سویچ اولین و بزرگترین سازنده کلیدها و سکسیونرهای فشار قوی و متوسط در ایران بازدید کردند.

شركت پارس سويچ
شركت پارس سويچ در سال 1355 با همكاري شركتهاي ساتكاب، آلستوم فرانسه و با سرمايه گذاري سهامداران خصوصي تأسيس گرديد. اين شركت اولين و بزرگترين سازنده كليدها و سكسيونرهاي فشار قوي و متوسط در ايران مي باشد، همچنين شركت پارس سويچ در زمينه صنعت برق در منطقه خاورميانه به عنوان يك شركت برتر شناخته شده است. از جمله دستاوردهاي اين شركت در چند سال اخير كه به وسيله جوانان اين كشور اتفاق افتاده است مي توان به موارد زير به صورت خلاصه اشاره كرد:

سال 1382، طراحي و ساخت سكسيونر 36 كيلوولت و كليد 36 كيلو ولت با مقره سيليكون رابر، طراحي و ساخت كليدهاي گازي 1600 آمپر
سال 1385 راه اندازي خط توليد و ساخت سكسيونرهاي سرتيري و سكسيونرهاي ورتيكال 36 كيلووات
در سال 1386 اتمام ساخت نمونه تابلو فشار متوسط گازي انجام تست هاي مكانيكي آن كه براي ادامه فعاليت هاي و تست هاي داخل كشور و سپس اخذ تائيديه از آزمايشگاه بين المللي در سال هاي 87 و 88 آماده مي گردد.
سال 1387 ساخت پل خلاء؛ ساخت مجدد سكسيونر پانتوگراف با اصلاح طرح و استمرار فعاليت براي ساخت مكانيزم مگنت براي كليدهاي خلاء

 


مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi