بازدید دانشجویان دانشگاه تربیت معلم واحد خوارزمی از شرکت تولیدی وصنعتی شکو پرستو
یکشنبه 22 مرداد 1391 بازدید: 3272

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، برخی از دانشجویان رشته های تخصصی مهندسی صنایع دانشگاه تربیت معلم واحد خوارزمی در قالب هفتمین دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" در بازدیدی یک روزه از شرکت تولیدی وصنعتی شکو پرستو بازدید کردند.

دانشجویان در ابتدای ورود به محوطه کارخانه مورد استقبال مجموعه مدیریتی این کارخانه قرار گرفتند و سپس خانم مهندس بابایی از مهندسین صنایع شرکت ضمن همراهی گروه به ارائه توضیحاتی درخصوص بخش‌های مختلف کارخانه پرداخت.

در ادامه دانشجویان به همراه استاد محمدی عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و مهندس بابایی از سالن تولید انواع شکلات تافی بازدید کردند و با فرآیند ساخت، دستگاه‌های به کار برده شده در این صنعت، نحوه چیدمان و کاربرد دستگاه‌ها آشنا شدند. همچنین مهندسین صنایع شرکت شکلات شکو پرستو به ارائه توضیحاتی در این بخش‌ها پرداختند.

بازدید از سالن بسته‌بندی شکلات و تافی از دیگر بخش‌های بازدید در این بخش بود که دانشجویان با نحوه جابه‌جایی محصولات و نقش دستگاه‌ها و کارگران آشنا شدند. در حین بازدید نیز دانشجویان در فضایی صمیمانه به طرح سوالات خود از استاد محمدی و متخصصان خط تولید می‌پرداختند.

در بخش دوم دانشجویان از سالن تولید انواع آدامس بازدید کردند. این بخش از دیگر بخش‌های جالب برای دانشجویان بودکه دانشجویان با تولید انواع آدامس، نحوه ی بسته‌بندی و دستگاه‌های بکار برده شده دراین خط تولید آشنا شدند. آشنایی با فرآیند ساخت و تولید آدامس‌های مشهور که در ویترین اغلب سوپرمارکت‌های کشور دیده می‌شود از نکات جذاب برای دانشجویان در این بخش بود.

گفتنی است دانشجویان در بخش‌های مختلف کارخانه با محصولات همان بخش پذیرایی می‌شدند.

لازم به ذکر است ایجاد اشتغال مستقیم وغیرمستقیم برای متخصصان و جوانان منطقه و تامین بازار داخلی از مهم ترین اثرات منطقه ای پروژه و رقابت با محصولات مشابه خارجی و تامین بازار داخلی از مهم ترین اثرات ملی پروژه می باشد.

شرکت تولیدی وصنعتی شکوپرستو
شرکت تولیدی وصنعتی شکوپرستو درسال 1372با انتقال به محل فعلی با راه‌اندازی خطوط آبنبات شیری مغزدار، آدامس مغزدار و تافی توسط وزیر صنایع وقت گسترش و توسعه را آغاز نمود و هم اکنون با برخورداری از پشتیبانی جدیدترین تکنولوژی‌های تولید روز دنیا شروع به تولید محصولات جدیدی نموده است که این شرکت را به تولیدکننده انواع متنوع آدامس، آبنبات و تافی مبدل نموده است.

 

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi