بازدید دانشجویان دانشگاه سمنان از شرکت کاشی سمنان
شنبه 29 مهر 1391 بازدید: 3209

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTTA)، دانشجویان دانشگاه سمنان در بازدیدی علمی از شرکت کاشی سمنان به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در ایران و خاورمیانه بازدید کردند.
این شرکت تولیدکننده انواع کاشی دیوار-کف و پخت سوم کاشی دیوار، کاشی کف، حاشیه و پخت سوم، حاشیه باریک (لندنی) و قرنیز می باشد که دانشجویان طی بازدید از آن با تمامی فرآیند تولید کاشی آشنا شدند.
شرکت کاشی سمنان در نتیجه کنترل مداوم و جستجوی کیفیت برتر، توانسته است به استانداردهای رایج دست یابد و محصولات این شرکت طی هفت سال متوالی گذشته از طرف اداره کل استاندارد سمنان به عنوان استاندارد نمونه استان سمنان شناخته شده است.
کاشی های تولیدشده در این شرکت در کنار بازار داخلی به کشورهای عراق، آسیای میانه، عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز صادر می گردد.
به طور کلی اهداف این شرکت از ابتدای تاسیس، دستیابی به کیفیت برتر همیشگی، احراز نام نیک و حفظ دائمی منزلت و اعتبار بین نمایندگان و مصرف کنندگان، سودآوری نه از طریق کاهش هزینه های کیفیت تولید بلکه ارتقاء بهره وری، کاهش ضایعات، آموزش مداوم، کسب رضایت نیروی انسانی که در نظر این شرکت از عناصر مهم تولید به شمار می روند و علاوه بر این ارتباط مداوم با مجامع علمی و صنعتی این شاخه از صنعت عظیم ساختمان بوده است در نتیجه رعایت اهداف و سیاستهای فوق این شرکت توانسته به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در دو سال پیاپی انتخاب گردد.
استفاده از مدرنترین ماشین آلات و فناوری روز دنیا، استفاده از دانش و کارآموختگی کارکنان و کارشناسان مجرب داخلی، رعایت نظم دقیق در کنترل کیفیت این شرکت جهت ارتقاء سطح استاندارد محصولات تولیدی از مهم ترین اثرات ملی پروژه به شمار می رود.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi