پنجمین دوره کویرنوردی و کویرشناسی دانشجویان در کویر مرکزی ایران
سه شنبه 9 آبان 1391 بازدید: 3523

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTTA)، پنجمين دوره کویرنوردی و کویرشناسی دانشجویان ايران با رويكرد عكاسي خلاق از طبيعت با حضور اساتید، دانشجويان و کارشناسان بنام این حوزه توسط مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران از تاریخ 24 تا 26 آبان ماه در كوير مركزي ايران( روستاي مصر، نائين و جندق و استان سمنان(مهدیشهر و شهميرزاد) برگزار می گردد.

بازدید از روستا و نخلستانهای زیبای مصر در دل کویر مرکزی ایران، بازدید از روستا و كوچه باغ های زيباي جندق، بازدید از قلعه هاي تاريخي روستاي جندق، پياده روي بر زيباترين تپه ها و رمل ها شن روان كوير مصر، بازديد از نائين، رصد ستارگان در شب كوير با استفاده از گروه و تلسكوپ هاي پيشرفته، پياده روي شبانه و شب نشيني دور آتش، ديدار از جاذبه هاي گردشگري و مردم شناسي مهدیشهر در استان سمنان (غاردربند، كوچ عشاير و...) و همچنین جاذبه هاي شهميرزاد (پوشش جنگلي، درخت كهن سال، چشمه و...) از جمله برنامه هاي اين طرح خواهد بود.

دانشجويان علاقمند مي توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و پيش ثبت نام با شماره هاي 66491136 و 66491222 دبیرخانه پنجمین دوره کویرنوردی و کویرشناسی دانشجویان تماس بگیرند.

• لازم به ذكر است هزينه اردو به مدت سه روز و دو شب بين دويست و پنجاه تا سيصد هزار تومان خواهد بود و ثبت نام قطعي از كساني كه پيش ثبت نام كرده اند صورت خواهد گرفت. همچنین خاطرنشان می گردد ظرفیت اردو به لحاظ شرايط خاص برنامه هاي مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران محدود است و احتمال تکمیل ظرفیت تا چند روز پس از اعلام برنامه بر روي سايت وجود دارد.

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi