نخستین دوره مسابقه اتومبیلرانی خانوادگی ویژه همکاران جهاد دانشگاهی برگزار شد
شنبه 28 بهمن 1391 بازدید: 3179

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTTA)، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تلاش جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و همکاری مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران جهت ایجاد نشاط روحی و جسمی در بین جهادگران و خانواده شان مسابقه اتومبیلرانی رالی خانوادگی همزمان با سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی با همکاری فدراسیون اتوموبیلرانی در روز جمعه 27 بهمن سال جاري برگزار گرديد.

این مسابقه به صورت برنامه فرهنگی- تفریحی با هماهنگی راهنمایی و رانندگی صورت گرفت که به صورت نقشه خوانی از تهران(دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) تا ری(حرم حضرت عبدالعظیم) و البرز(مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی- هلجرد) صورت گرفت كه طي آن شركت كنندگان از امکانات رفاهی مجتمع تحقیقاتی هلجرد استفاده و از پژوهشکده گياهان دارويي این مجتمع بازديد كردند.

شايان ذكر است در نهايت با توجه به نتايج اكتسابي زهرا ابوطالبي، فاطمه شمسي، فرزانه عسگري، مريم كاوه، مهديه شوشتري، محمدرضا عليرضايي، مهدي جواهريان، ناصر حاجي كتابي و ميثم نيكپور به عنوان نفرات برگزيده دست يافتند و جوايز نقدي مسابقه به آنها اعطا شد.

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi