بازدید دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برج میلاد
سه شنبه 11 تیر 1392 بازدید: 3259

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTTA)، تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در قالب هشتمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر از برج میلاد بعنوان یک پروژه ملی بازدید کردند.

برج میلاد پنجمین برج بلند مخابراتی دنیاست که با ارتفاع 435 متر از شاخص ترین بناهای تهران به حساب می آید.

شركت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز نموده است. این شركت با برخورداری از مدیریت مجرب و كارآمد و نیروهای كارشناس و متخصص در حوزه های مختلف بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند.

شرکت برج میلاد تهران با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد بعنوان مجموعه ای کارآمد و اثر بخش در کلان شهر تهران که قابلیت ارائه خدمات متمایز و پایداری را در راستای ماموریت ملی داشته باشد،تاسیس شده است. این مجموعه تحت عنوان مرکز ارتباطات بین المللی تهران شامل برج میلاد، مرکز همایش های بین المللی، هتل پنج ستاره و مرکز تجارت جهانی است.اکنون این شرکت به نمایندگی از شهرداری تهران ماموریت بهره برداری از این برگ زرین تاریخ معماری ایرانی اسلامی را برنامه ریزی نموده است.

مهم ترین اهداف این طرح عبارتند از: راه اندازی و تامین بسترها و امکانات مورد نیاز جهت استقرار تکنولوژی های ارتباطی و داده و سیستم ها و شبکه های مخابراتی در جهت گسترش، بهینه سازی و ساماندهی پوشش مخابراتی و ارتباطی، راه اندازی و تامین بسترها و امکانات مورد نیاز مراکز تجاری، رستوران، پذیرایی و خدمات گردشگری و تفریحی، تحقیقات بازار و جذب مخاطبین، مبتنی بر شناسایی گروه های بازار در جهت بهره مندی از حداکثر منابع و امکانات موجود در ارائه خدمات مخابراتی، تجاری، گردشگری و مرکز همایش ها، گزینش کاربران، واگذاری، نظارت و بهبود مستمر و رونق بخشی فضاهای مخابراتی و مرکز داده و گزینش کابران، واگذاری، نظارت و بهبود مستمر و رونق بخشی مراکز تجاری، رستوران ها و خدمات پذیرایی و ایجاد جاذبه های گردشگری و تفریحی، برنامه ریزی و مدیریت بازدید از مجموعه برج میلاد.

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi