بازدید دانشجویان مهدیشهری از شرکت کندر سمنان
دوشنبه 25 شهریور 1392 بازدید: 3561

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTTA)، تعداد 40 تن از دانشجویان دختر شهرستان مهدی شهر با حضور در شرکت کندر از نزدیک از نحوه تولید مواد شوینده آرایشی وبهداشتی آشنا شدند.

شرکت کندر در تاریخ 7/1/1370 هجری شمسی در شهرک صنعتی شهرستان سمنان و با هدف تولید مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی بصورت سرکت سهامی خاص تاسیس گردید. البته این شرکت از ابتدای فعالیت خود تاکنون تمام تمرکز خود را به تولید مواد شوینده و بهداشتی اختصاص داده است و هنوز بسمت تولید محصولات آرایشی دورخیز ننموده است. این شرکت با سرمایه در گردشی بالغ بر 50 میلیارد در سال بیش از 450 کارمند دارد که شامل کارکنان شرکت کندر در سمنان و شعبه مرکزی در تهران و شرکت پارس بین الملل می باشد. در سبد محصولات این شرکت می توان محصولاتی از قبیل پودر دستی لباسشویی، پودر لباسشویی ماشینی، پودر کف شوی، خمیردندان دارچینی، خمیر دندان دو رنگ آنزیم دار، مایع ظرفشویی ( با 3 رایحه لیمو، سیب ، توت فرنگی ) مایع دستشویی شفاف با 4 رایحه، مایع دستشویی بانو با 4 رایحه، شیشه پاک کن، شامپو فرش، سفیدکننده لباس، نرم کننده حوله و لباس ، مایع لباسشویی با لکه بری و دوده بری و گاز پاک کن را مشاهده نمود . این شرکت برای مارک گذاری محصولات خود از سیاست مارک گذاری مختلط استفاده می نماید بنحوی که محصولات آن برای مصرف کننده ایرانی با برندهایی همچون بانو ، ABC ، عاج و رخت و بری مصرف کننده خارجی با برندهایی همچون پونل ، دلتا ، آبان و پریا شناخته شده است .

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi